Een fictieve nederlandse route. Station Zwolle met VIRM die jullie gaat rondleiden. Achterzijde Zwolle Vertrek richting Zuidbroek Landschap Naardermeer Vanuit de lucht Oude industrie bij Zuidbroek Zuidbroek met vlakbijgelegen Robertus Graansilo Doorkijkje Zwolle http://img827.imageshack.us/img827/1126/barrie40201107020003.jpg Huizen tegenover Stationsplein Zwolle Ook tegenover Stationsplein Centraal Station Amsterdam
Ik donder haast van mijn stoel Alleen die wegen set vind ik achterhaalt, gebruik anders wegen sets van klapec (auteursnaam op Auran) zoeken op SD en dan road
Met de Amsterdamse Beynistram door mijn "Google"stad. Start vanaf Amsterdam Centraal De Bijenkorf staat nu wel dichtbij Centraal Station en niet op de Dam De oude stad in. Redlight District Modern winkelcentrum met Danipo markt Bij de Westerkerk Bij de Rivier De brug van Zwijndrecht Langs de Bijenkorf terug naar Centraal Station.
Bedankt voor de tip van de weg! We gaan Downloaden.
Bedankt voor de reacties en de tips! @Rutger: De bovenleiding zat me al niet lekker en dat wordt de mooie bovenleiding van Olaf. Zo blijft er alijd wat te knutselen. Jij ook succes met je mooie project in Hoorn!
Hallo Gert, Ik woon in het westen maar zakelijk was ik in de buurt en omdat ik de downloads al had heb ik het uiteraard even bezocht.Kijken hoe het er in het echt uitziet. De Graansilo Bertus staat natuurlijk wat verderop maar is een mooi karakteristiek gebouw, ik herkende het vanaf een kilometer haha. Ben je ook betrokken bij de verbouwing van het gebouw? Succes met de hobbie. Walter/Barrie40
We hebben er weer een nederlands dorp bij. Station Harderwijk Oud met de vele nieuwe huizen. Rijtjeshuizen uit Hoogezand, meerdere rijtjes per model. Mooi huizenblok uit Utrecht Twee onder een kap langs het station. Haven in oude stad. De Zwijndrechtbrug met Kopstation Antwerpen. Op advies nieuwe wegen aangelegd. Busstation Zwolle
Trainz Versie: TANE
Hallo
Je bouwt er lekker op los. Grote stad heb je gemaakt.
Mag ik je nog een tip geven, schuif de enkele strook (busstrook) iets naar de dubbele strook. Zo zie je de schuine zijkanten niet tussen beide straten.
Zo! Ik wordt er helemaal stil van! Prachtig zeg. Mag ik trouwens vragen waar je dat mooie bus station vandaan hebt? Ik ben al een tijdje opzoek naar een fatsoenlijk busstation.
Hallo Koos, Dank voor de complimenten. Busstations: busbahnhof bus stop (staat bij station zwolle) busstation nieuwegein (overdekt) vanaf DLS. Succes met de hobbie. barrie40/Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen