Hallo beste Trainz Liefhebbers. Er is bij mij een idee geboren om een Route te gaan bouwen. De Route die ik in mijn hoofd heb is de Koningslijn/VSM stoomtreinlijntje die van Apeldoorn naar Dieren loopt. De tussenstations zijn;
Station Apeldoorn is de 1e keerpunt van de VSM. Hier keren alle treinen van de VSM. Het perron ligt aan de Zuidzijde van het NS station van Apeldoorn.
Station Beekbergen is de thuisbasis van de VSM. Hier staat het stoomdepot. Station Immenbergweg heeft 1 spoor en ligt tussen Beekbergen en Loenen. Dit station staat onder een viaduct van de Snelweg A50. Station loenen is een klein stationnetje met 2 sporen. Hier staat meestal de goederentrein van TNT (Terug naar Toen) opgesteld op het 2e spoor. Station Eerbeek is het 2e keerpunt van de VSM. Het station bestaat uit 2 perrons en dit is het eindpunt van de Groene Dienstregeling. Station Dieren is het 3e keerpunt van de VSM. Het perron ligt aan de Noordwestzijde van het NS station van Dieren.
Deze route zal in het teken staan van Museumlijnen en vooral Heel veel 'Stoom'. Ik heb er zin in.
Succes Redmar.Deze lijn is door mij nog niet in mijn route opgenomen. Wel Dieren en Apeldoorn. Leuke omgeving om te bouwen! Die Database bijwerken steekt bij mij ook random de kop op. Mijn tip: Hij start alleen op wanneer je de PC aanzet en dan Trainz opstart. Wanneer de PC aan blijft staan kan je Trainz steeds opnieuw opstarten zonder deze random actie. De PC in de spaarstand zetten ipv helemaal uit werkt ook
Trainz Versie: TANE
In de beta die in de downloads staat, ontbreekt 1 kuid. Die staat niet op de sites waarvan content moet worden gedownload, en ook een bezoek aan TrainzKuidIndex brengt geen succes. Het gaat om <kuid:167975:411887> van pet_shop_boys waarvan ik maar 3 assets heb en er 4 downloadbaar zijn. Door welke asset kan ik die vervangen of waar is het verkrijgbaar?
In de beta die in de downloads staat, ontbreekt 1 kuid. Die staat niet op de sites waarvan content moet worden gedownload, en ook een bezoek aan TrainzKuidIndex brengt geen succes. Het gaat om <kuid:167975:411887> van pet_shop_boys waarvan ik maar 3 assets heb en er 4 downloadbaar zijn. Door welke asset kan ik die vervangen of waar is het verkrijgbaar?
Intertrainz
De content komt van SLW (steam Locomotive Works), maar het grote pakket stoomtreinen is helaas niet meer verkrijgbaar. http://steamlocomotiveworks.com/
Het is waarschijnlijk een stoomlocomotief. Ik heb soms problemen met het openen van de route. De route laad alleen helemaal als je de sessie opend. Maar die had ik niet erbij gezet. Ik zal die in de volgende Release Erbij doen. Er is nog veel te doen.
Dat probleem dat niet alle assets laden in de route maar wel in de sessie komt waarschijnlijk doordat je de route aan het editen bent geweest in de sessie zelf, en niet in de route-editor. Die fout heb ik ook gemaakt Ik ben maar gewoon zo verder gegaan omdat het niet echt precies na te gaan is wat er allemaal mist.
Trainz Versie: TANE
missende kuids ; <kuid:710396:101397> <kuid:710396:101398> <kuid2:132952:142085:1> , niet op Samplaire's website <kuid:210796:8> , Boerenschuur van Opelkadat(waar ik wel meer van mis). Volgens TKI op een oost-europese site, maar de registratie werkt niet. en een hele berg van Pet_Shop_Boys
1 asset is faulty : <kuid2:290085:200142:1> NS Sign crosing - type A1 std RHS : VE172: Script class does not match asset kind (trackside)
Ik moet helaas mededelen dat dit project niet meer doorgaat, Tenzij er iemand de boel wilt overnemen!
Waarom ben ik gestopt?: M'n interesse bij Trainz is compleet weggelopen en heb me sinds Januari dit jaar laten inspireren door DTG Train Simulator en daar wil ik ook mijn geld ook aan uitgeven. Als iedereen begrip hiervoor heeft, waardeer ik dat.
Mijn download van de Koningslijn blijft gewoon bestaan en dat zal ook zo blijven. Ik zal ook wel af en toe reageren op een post en dergelijke, maar jullie kunnen van mij geen verdere updates verwachten over de route. Ik hoop dat ik een beetje heb meegeholpen in de Trainz Community, maar ik heb m'n beste tijd gehad hier in het forum. De content die jullie aanboden zijn natuurlijk fantastisch en ben ook wel blij dat er in een oude game toch wel wordt aan gewerkt om nieuwe content te creëren. Als iemand het project van me wilt overnemen dan stel ik dat zeer op prijs. Hopelijk kunnen jullie eraan verder werken en wordt het alsnog een fantastische route voor de Trainz Community.
Ja ben ook in principe een Railworks rijder, maar sinds Tane ben ik ook weer terug bij Trainz. Dit is de eerste versie die zonder schokken loopt op mijn PC. Miniworld loopt er prachtig op
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen