Mooi strak opgezet. Langs het talud van de brug moet je ook boompjes planten. Ik heb Hoevelaken ook neergezet en ga hem aanpassen omdat er eigenlijk twee bruggen liggen. Een voor de weg en een voor de voetgangers. Leuk gebouwd! Op naar Amersfoort?;-)
heel erg bedankt Barrie ( sorry voor de late reactie ) maar ik vond deze route niet erg goed, dus ben met een andere fictieve route begonnen. de route speel zich af in Nederland, in de provincie Nijland waarvan de hoofdstad genaamd Nijden. tot nu toe liggen de sporen Nijden west tot Nijden industrie. ik ga in kleine stukken bouwen dus dit stukje van zo ongv 4 km ga ik eerst sporen stations en omgeving 100% maken voordat ik verder ga. tot nu toe is Nijden west kwa stations aankleding 100% en de seinen op het traject ook. omgeving ongv 5% dus ik hoop dat jullie het wat gaan vinden hier wat screens Nijden west met 100% stations aankleding het enige stukje omgeving tot nu toe vlak naast de a16. Nijden industrie. gr
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen