Hallo mensen, ik ben nieuw, je zult me nog niet kennen, als dat wel zo is, vind ik dat knap.
Ik heb hier mijn project, ik was eigenlijk met Engels materieel en seinen etc. begonnen, maar ik stap over naar Nederlands. Ik ga dus ook nog alle Engelse dingen vervangen naar Nederlandse dingen. Ik rijd wel al met Nederlands materieel. Ook nog iets anders: ik maak het landschap niet perse zoals het ook in het echt is, zodat je het ff weet.
Zo nu ff wat meer, wat ik hier laat zien heb ik al best wel lang zover, hoewel er wel nog het een en het ander moet gebeuren... Ik hoop dat je het leuk vind en hier is het:
Traithingon Central
Er moeten nog wel veel details op de perrons komen...
Na een tijdje merken we dat we omhoog gaan; we gaan een enorme brug op.
Één ding dat ik nu pas merk, de peilers zitten heel dicht tegen mekaar. als daar een groot schip doorheen moet, is dat een probleem . Nou, Rotterdam komt wel 'n nieuwe brengen
We zijn er weer bijna af...
En toen waren we in Ableton (voor de mensen die 't kennen, dat is een programma waar je muziek mee maakt. Maar ik vond het wel grappig om dat als plaatsnaam te doen omdat sommige plaatsnamen in het Verenigd Koninkrijk ook op 'ton' eindigen)
Na een tijdje komen we in Lairendaile...
Wat opvallend is, het heeft een emplacement, omdat het vroeger het einde van de lijn was...
Nu komen we in Martensburgh Central
Ook hier kunnen ze wel wat van emplacementen
Dat was dan voor nu de update, ik hoop dat jullie het mooi vinden...
het ziet er wel uit maar wij zijn ondertussen al verwent met realistische Nederlandse shots. de bovenleiding in het begin, lijkt wel voor een trolley trein omdat het naast de baan hangt. een met groen gras op een emplacement moet toch niet gekker worden. voor de rest, als je maar lekker bezig bent komt alles wel goed. vr.groet, willem
Dat gras op het emplacement was ik blijkbaar vergeten, ow ja, bovenleiding ben ik niet goed in Maar ik weet ook nog niet alles van trainz dus ik ben nog een beetje aan het 'experimenteren'.
Ow ja, als je Traithingon lelijk vindt bij al die flats ben ik het met je eens Dat was namelijk het allereerste wat ik had gebouwd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen