Tja .. Tombroek 3 maar weer eens voorzichtig ter handen genomen. Moet zeggen dat als je eenmaal lekker bezig bent, er toch wel weer mooie GFX voorbij komen met een (inmiddels, dankzij jullie inzet) een redelijk grote mate van realisme! Zou zeggen kijk zelf maar ..tot nu! (nachtje - Rummetje,peukies en last van de spieren).
Hmmm .. sorry was weer ff zo enthiousast, dat ik de aantallen uit het oog verloor .. hehe Grtz AO
Alhoewel ik al jaren een eigen Tombroek 3 heb, niet met medeweten van..., vind ik het zeker mooi. Alleen de keuze van rail had ik anders gedaan, maar goed over smaak valt niet te twisten.
Dat ziet er echt heel mooi uit zeg! Ongelooflijk! Het is inderdaad leuk dat het afgelopen jaar (2011 en 2012) zo enorm veel content op de markt is gekomen. De hobby is nog nooit zo leuk geweest als nu. Veel succes met verdere bewerking van de layout.
Een puntje, net als Jeroen zegt.. had ik ook een andere keuze voor wat betreft de tracks gemaakt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen