Trainz Versie: 2009
Station Lelystad Centrum. Omdat Lelystad Centrum van 2 naar 4 sporen is uitgebouwd, heb ik dat ook gedaan, maar dan wel op een andere manier dan het origineel. Het mooie station van Martinvk heb ik dus 2 x gebruikt, zie hier het resultaat.
Na diverse trein test ritten te hebben gedaan, zijn we weer begonnen met het bouwen. De base boards richting Groningen en Leeuwarden aangebracht. En nu maar weer verder vanuit Zwolle naar het hoge noorden.
Ik dank een ieder die deze route mede mogelijk heeft gemaakt, ontwerpers uitvoerders downloads en de makers van de diverse treinen, petje af. Misschien heeft iemand wat, wat bij deze route gaat passen richting het noorden, ik hou me aanbevolen.
Zo, daar komt eindelijk weer wat zullen jullie denken. Veel strubbelingen gehad met trainz de laatste maanden en de oorzaak is mij onbekend. Soms kon ik maar een half uurtje per dag werken, vanwege weer opnieuw opstarten van trainz als ik wilde downloaden. Werd het een beetje zat en deed dan maar andere leuke dingen. De sporen liggen tot Groningen en Leeuwarden. Dus ik kan nu van Rotterdam en Den Haag Centraal via Meppel dat helemaal klaar is naar het noorden rijden. Ik probeer het verder af te maken. Misschien ligt het wel aan de grafische kaart, maar zover heb ik er geen verstand van. Hierbij station Meppel.
ha die Sam, blij dat je er nog mee bezig bent. shots zijn als vanouds nettjes. jammer van die pc. maar wat wil je, er zit bijna heel Mederland in. veel succes maar weer.
Ik heb de route op een laag pitje gezet wegens de vele strubbelingen met Trainz. Misschien is het te veel geworden om alles te onthouden voor Trainz? Vanaf Eijsden en Kerkrade tot Vlissingen, Hillegom, Zwolle en Groningen is dus een aardig stukje spoor staaf. Vanaf nu ga ik af en toe wat maken en verder ga ik nu maar eens ontdekken wat ik allemaal heb gemaakt. Ik begin te rijden met diverse treinen vanaf Maastricht. Dus ik laat alle treinen rijden vanaf 10.00 uur tot 11.00 uur. En zo verder het land in, kijken wat ik allemaal tegenkom.
Hier de eerste beelden. De sneltrein Maastricht-Aachen Hbf op spoor 5b Op spoor 4b vertrekt net de stoptrein naar Roermond. En op spoor 1 staat de IC richting Alkmaar te wachten op reizigers.
Binnenkomst Heerlen met links de IC vanuit Enkhuizen.
Jeroen, als je dit leest kan je me dan vertellen hoe ik de benodigde andere onderdelen kan toevoegen voor Nederland exclusief Noord Holland. Ik kreeg dat gisteren niet voor elkaar. Ik weet niet meer hoe ik dat de vorige keer heb gedaan. Misschien via wetransfer naar jouw en dat jij dat dan kan toevoegen bij Nederland exclusief Noord Holland .
Het is me toch gelukt om de route (Nederland exclusief Noord Holland origineel) inclusief de Benodigde andere onderdelen te uploaden naar trainzonline. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en helemaal zonder hulp of aanwijzingen van anderen.
Het werkt ook in Tane, maar dan is niet alles nog zichtbaar.
Veel plezier met de route.
groetjes Sam
Download Nederland exclusief Noord Hollandorigineel inclusief link
Jeroen, als je dit leest kan je me dan vertellen hoe ik de benodigde andere onderdelen kan toevoegen voor Nederland exclusief Noord Holland. Ik kreeg dat gisteren niet voor elkaar. Ik weet niet meer hoe ik dat de vorige keer heb gedaan. Misschien via wetransfer naar jouw en dat jij dat dan kan toevoegen bij Nederland exclusief Noord Holland .
Sorry voor het ongemak.
groeten Sam
Ik heb die een na laatste eruit gehaald, is dat goed?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen