Ik hoop dat de 1e gaat lukken want die 2 kan ik goed gebruiken! zijn opvallende gebouwen langs het spoor. Dat BP tankstation is ook een leuke toevoeging!
I'll try my best! Daarnaast staan er natuurlijk al een aantal gebouwen in de download sectie, wellicht ga ik die nog verbeteren, maar die zullen er denk ik al wel op staan
Hoop morgen dan het 2de flatgebouw te uploaden, misschien zelfs het tankstation.
Mochten er nog verzoeken voor gebouwen zijn, geef ze door. Misschien is het mogelijk het na te maken!
Heel inspirerende route,maar de bovenleiding spant de kroon. Echt waanzinnig fraai hoe je dat hebt aangelegd,er is duidelijk te zien dat je daar heel veel aandacht aan hebt besteed!
Bedankt allen! Krijg er erg veel zin door om weer verder te gaan, maar mijn lange schooldagen nekken mij wel enorm momenteel. Maandag t/m Woensdag gaat om 6:30 de wekker, om 7:30 op de fiets en om 8:30 school, om 16:30 vrij en dan om 17:15 thuis, dan ben ik zo gesloopt dat ik geen lust meer heb ik dingen. Donderdag zit ik met het feit dat ik 's avonds bowl. Pas vanaf vrijdag middag is er tijd, tot aan de zondag. Uiteraard heb ik ook dan meer te doen dan trainz, dus ook dan word er niet altijd gewerkt aan de route. Ik doe in ieder geval mijn best.
Laat ik dan ook even een geheimpje verklappen De bovenleiding is niet door mij, maar door een vriend aangelegd, net als de sporen en alle spoordetails. De omgeving heb ik wel zelf gedaan, net als het 3D van de bovenleiding, anders waren we nog nergens
Het weekend staat weer voor de deur, dus wie weet.. Binnenkort meer
Bedankt allen! Krijg er erg veel zin door om weer verder te gaan, maar mijn lange schooldagen nekken mij wel enorm momenteel. Maandag t/m Woensdag gaat om 6:30 de wekker, om 7:30 op de fiets en om 8:30 school, om 16:30 vrij en dan om 17:15 thuis,
Ach hè... Ik zal dan ook gelijk verklappen. of nha dit is dus waarom ik al lang niet zo actief meer ben. Maarja gelukkig hebben we vakanties enzovoorts. En ook Michael wens ik succes met de opleiding en natuurlijk de route zelf!
Momenteel druk bezig aan de laatste loodjes, overwegen vervangen naar ATLS overwegen( 45 van de 48 klaar) payware spul vervangen door freeware(bijna klaar) bovenleiding controleren, etc. etc. Release waarschijnlijk deze of volgende maand (of iig dit jaar )
Ben er vrij zeker van, maar bij mij weet je het maar nooit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen