Even een week 'pauze' met de route, deze week is gmax-week:
Ik ben bezig met de MDVE-rijtuigen van Trenitalia, de Italiaanse spoorwegen. MDVE betekent Medie Distanze con Vestiboli d'Estremità, oftewel: rijtuigen voor de middenlange afstand met deuren aan de zijkanten. (Er is ook een versie met deuren in het midden, die zal ik ergens in de toekomst ook maken) Deze rijtuigen worden in regionale treinen (stop- en sneltreinen) die een grote afstand afleggen gebruikt; in de Cinque Terre komen ze vrij vaak voor.
Hier de rijtuigen in het echt:
Ze zijn nog niet helemaal af, ik moet nog maken: bogey, passagiers-points, shadow en nightmode, en nog wat kleine dingetjes. Van deze rijtuigen bestaat geen stuurstandrijtuig, dus dat scheelt
Die zijn al door onze vrienden van TrainzItalia gemaakt, alleen nog niet in deze kleurstelling. Stiekem heb ik die natuurlijk al wel geskind In Italië rijden ze inderdaad met alles door elkaar
volgensmij kan dit niet.. volgensmij kan dit niet trainz zijn.. onmogelijk.. of wacht.. nu zie ik het... het is wel trainz.. alleen dan met een vleugje Mats style
zo zo Mats, ben je weer is lekker op dreef? ziet er namelijk weer super uit. 1 tip/opmerking; de 2e wissel van rechts op de screen in vorige post. die vind ik nogal raar lopen. ik denk omdat het spoor na de wissel niet gestraight is viel me gewoon op. dus correct me if i'm wrong verder is het gewoon top werk van een top route en content bouwer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen