Vanuit Deventer is Apeldoorn het doel. Station Apeldoorn is bijna klaar. Van de tussenliggende route is ruwweg de helft gebouwd. Station met de fietstunnel Busstation Plezier met de Hobbie. Walter
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Ziet er weer mooi uit Walter. Het stationsgebouw van Apeldoorn is ooit een keer gemaakt en staat volgens mij op het dls. Ik heb hem zelf ook ooit ergens gedownload. Helaas kan ik nu niet bij mijn content komen, dus misschien dat iemand anders jou hiermee kan helpen.
Hoi Michel, Ik heb er een uit TS2004.Dat is een op de toekomst gemaakt model. Met een tweede verdieping op fietstunnel niveaus die niet bestaat. Daarom heb ik Sneek gekozen. Maar als er een ander is hoor ik dat graag, Walter
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Die jij beschrijft bedoelde ik inderdaad. Jammer dat er een aantal dingen niet aan kloppen. Maar dit is ook een prima initiatief. Ga je de VSM lijn ook nog doen?
@Michel. Mijn plannen zijn nooit helemaal vastomlijnd maar in grote lijnen wil ik eerst van Apeldoorn naar Amersfoort bouwen. Dan zijn er een aantal Noord-Zuid verbindingen. Apeldoorn-Zutphen, De VSM lijn Dieren-Apeldoorn, Het kippelijntje Veenendaal-Barneveld (die heeft bij mij de eerste prioriteit). En ik wil Zaandam-Uithoorn-Beverwijk-Haarlem gaan doen. De route heeft intussen zoveel losse eindjes dat ik alle kanten op kan. "Zo de wind waait waait mijn jasje" haha Plezier met de Hobbie.
We zijn weer aan het bouwen. Twello De route Deventer-Apldoorn is op het seinenwerk klaar. Bij Deventer de IJssel over richting Twello en Apeldoorn Plezier met de Hobbie Walter
De afgelopen periode redelijk vastgebeten in Apeldoorn-Amersfoort. Hier een update. Vanuit Apeldoorn eerst heidegebied, dan de Veluwe met veel bos vervolgens een stukje Stroe. Hier begint het weilandengebied naar Amersfoort toe. De Veluwe Omgeving Stroe Met op de achtergrond de A1 waarlangs we kilometers rijden. Fijne Pasen Walter
Amersfoort is bereikt. De markante Koppelpoort met het oude centrum. Richting het oosten door de nieuwbouwwijk. Het kanaal over naar de splitsing Zwolle-Apeldoorn Amersfoort in vanaf Apeldoorn Terug gezien naar het Westen met in de verte de Koppelpoort en Station Amersfoort Station Amersfoort bereikt. Nu is het mogelijk om een rondje midden Nederland te rijden. Amersfoort-Apeldoorn-Deventer-Zutphen-Arnhem-Ede-Utrecht-Amersfoort. Plezier met de Hobbie Walter
Een geslaagde testrit van Apeldoorn via Amersfoort naar Utrecht CS Veluwe bij Apeldoorn Omgeving Stroe Barneveld Ingang Amersfoort Amersfoort uit Aansluiting lijntje Baarn-Soest Den Dolder Utrecht Overvecht En na ca 40 minuten op Utrecht CS
Inderdaad gaan we bouwen van Muiderpoort naar Hilversum. Doordat ik 2 jaar geleden Amsterdam met een afwijking vanuit Den Haag heb ingemeten moet ik was concessies doen aan dit traject. Ik compenseer deze fout vanaf Weesp door het Naardermeer naar Bussum. Dan sluit toch alles weer goed aan. En Willem: Zo gaat dat als het een ontspannen bezigheid blijft wordt de route vanzelf groter.| Hier het Naardermeer.
De Hollandse natuur op zijn mooist. Plezier met de Hobby Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen