Fraai station Sam. Mooi dat TS2004 object nog gewoon werkt. Vraag: ik zie dat jij altijd dynamische perrons plaatst. Ik doe dat niet omdat met zoveel stations op de route deze langzaam vollopen met passagiers. Je kunt immers niet alle stations frequent bezoeken. Hierdoor wordt het spel na verloop van tijd langzamer. Heb jij daar geen problemen mee? Plezier met de Hobby Walter
Trainz Versie: 2009
[quote="barrie40"]Fraai station Sam. Mooi dat TS2004 object nog gewoon werkt. Vraag: ik zie dat jij altijd dynamische perrons plaatst. Ik doe dat niet omdat met zoveel stations op de route deze langzaam vollopen met passagiers. Je kunt immers niet alle stations frequent bezoeken. Hierdoor wordt het spel na verloop van tijd langzamer. Heb jij daar geen problemen mee?
Volgens mij niet Walter, het loopt nog steeds (soepel) met af en toe wat pc haperingen, daarom nu een nieuwe pc gekocht, die wat meer power heeft. Het kost wel meer moeite nu,op windows 10, om diverse (oudere programma's) te installeren. Zo lukt het me nog steeds niet om die Ruby tmx, te installeren bij sketchup, om daarna een extension te krijgen, richting trainz. Trainz 2009 doet het nog steeds bijzonder goed. Rijd soepeler en minder schokken dan voorheen. Al krijg ik niet alles werkend, zoals het was, maar dat komt waarschijnlijk omdat sommige downloads te oud zijn. Voorbeeld is, de markante gekleurde toren bij Tilburg, die moest ik eraf halen, anders startte trainz niet meer op, via content, bestand, trainz starten.
Hallo Sam, Ik bouw in TS2009sp4 en dat functioneert ook uitstekend. Bij mij doen alle gebouwen het.(Windows8.1) RUBI TMX werkt bij mij in Sketchup8 zonder problemen. Ik heb Sketchup 8 en Sketchup2015 op de PC staan! Die zijn nog steeds separaat te downloaden. Ik heb dus Sketchup2015 waar ik bijvoorbeeld de googlekaart mee aan elkaar plak. Ik sla dat dan op als Sketchup8-file en open in Sketchup8 de gemaakte googlekaart. Dan met RubiTMX in Trainz inlezen. Olaf heeft RubiTMX ook werkend in Sketchup2015 begrijp ik. Op internet vind ik er ook wat over hoe dat te doen. Maar ben er nog niet aan toe gekomen Complimenten voor de voortgang. Die mooie stations tussen Utrecht en Amersfoort zijn een sieraad. Plezier met de Hobby Walter
Station Amersfoort. De nieuwe onderdoorgang vanuit Baarn naar Amersfoort spoor 1. Naar spoor 1 Spoor 1 en 2 Spoor 7 de sporen 2 en 3 en 4 DE sporen 4 en 5 gezien vanuit het oosten. Doorkijkje. Entree van Amersfoort. Binnenkomst van de sprinter Utrecht-Zwolle op spoor 2 gezien vanuit de IC richting Schiphol. Hier het vertrek van de IC links naar Utrecht vanuit spoor 6, gezien vanuit de cabine van de IC richting Schiphol. de IC links naar Utrecht vanuit spoor 6 de IC links naar Utrecht vanuit spoor 6 de IC links naar Utrecht vanuit spoor 6, Vanuit Baarn via de nieuwe onderdoorgang richting spoor 1 Amersfoort
Weer een spoorlijn af, Amersfoort-Apeldoorn-Zutphen. het traject Amersfoort – Apeldoorn – Zutphen, 2de deel van de aangelegde Oosterspoorweg. Zo schiet midden Nederland ook al lekker op.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen