Trainz Versie: 2009
bergerac schreef:
Zeer fraai Sam,alleen zou ik persoonlijk de FMA of de Samplaire talud gebruiken!
Gr. Gil.
Bedankt voor de tip Gil, dit had ik nog niet. Heb het geprobeerd, ( ziet er ook beter uit) maar de andere spoorlijnen liggen te dichtbij en als ik de FMA bank w 8 gebruik, wat de smalste is, komt de wal toch nog over de andere spoorlijn heen, als ik de FMA bank w 8 moet verhogen naar 8 of 9 meter hoogte. En de Samplaire talud kan ik nergens vinden. Maar nogmaals bedankt voor het meedenken.
Hallo Sam, Complimenten voor de snelle voortgang. Laat ik inhaken op de tip van Gil. Wanneer ik te weinig ruimte heb om het hoogte verschil met een Talud op te vangen gebruik ik fat:crossoverRampST Dat is met die zwarte staalplaten aan de zijkant. Doe je een klein beetje geweld aan de werkelijkheid maar in Trainz staat het echt mooier. Nogmaals: Complimenten! Walter
Heb vanmiddag ff een proef ritje gemaakt met de TGV richting Breda, maar ja als je de buffer niet verwijderd dan krijg je dit. Gelukkig geen zwaar gewonden.
Zo de puinhoop weer opgeruimd en verder gegaan met de aankleding van station Barendrecht, prachtig gemaakt door Martinvk Hier raast de IC Vlissingen-Lelystad Centrum voorbij.
De binnenkomst van de sprinter Den Haag Centraal-Breda
Ook nog een rit gemaakt met de Fyra vanuit Rotterdam Centraal naar Breda. Op de voorgrond de IC Roosendaal-Zwolle. In het midden de sprinter Breda- Den Haag Centraal. En daar achter de IC koploper Venlo-Den Haag Centraal. Lekker druk daggie weer geweest.
Hoi Sam, Je bouwt als een speer zie ik al. Fraai en herkenbaar. En jij hebt iets gevonden wat mij niet is gelukt. Op de een na laatste foto van Station Blaak staat een betonnen muur met gaten. Waar kan ik die ergens vandaan halen? Wat is de Kuid? Na de kerstmarkt van Dordt ben ik er doorheen gereden en het is kenmerkend voor Blaak! Fijne feestdagen, en besteed ze ook voor een stukje aan de Hobby ! Walter
Walter, die betonnen muur met gaten is van Willem, moet je hem ff lief aankijken misschien?
Ardan, bij gebrek aan leuke gekleurde beton palen, heb ik dit maar bedacht, om het station maar een beetje op te vrolijken, want eigenlijk is het maar een zeer donkere bedoeling daar, daarom heb ik het ook niet donker gemaakt. Het ziet er zo ongeveer uit Rotterdam Blaak.
@Sam. Bedankt voor de info. Voordat ik lief kon kijken zat er al een kerstpresent in mijn mailbox Ik heb trouwen sop de buitenste sporen ook een Gloom aangebracht. Dan ziet het station er toch een beetje donker uit. Fijne kerstdagen ! Walter
Vorige week zag ik deze combinatie rijden op de route Amsterdam-Roosendaal, de HSA 186. Dankzij Jeroen is het mogelijk geworden om met deze HSA 186 te rijden op de baan. Prachtig en bedankt Jeroen. Hier op station Dordrecht wachtend om weer verder te rijden richting Roosendaal op perron 5.
Zo 3 weken ellende gehad met de pc, werkt nu weer redelijk, maar nog niet helemaal, is wat trager geworden lijkt me. Kijken hoe lang we dit vol houden. De hefbrug bij Dordrecht richting Zwijndrecht, gezien vanuit het appartement van mijn tante Jo. De IC richting Dordrecht. Station Zwijndrecht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen