In welk opzicht is die slecht dan? Kijk het is niet altijd zo dat een route meteen helemaal 100% werkt als je die download. Bv voor deze route ben ik 3 dagen bezig geweest om alles te vinden en installeren. Maar als je eenmaal alles hebt en je hebt alles werkend dan is er geen vuiltje aan de lucht. Traubman.
Update: Ik ben begonnen met het verder detailleren van de route, met meer gevarieerde begroeiing, het aanpakken van enkele fouten en verder ook het benoemen van oa. seinen/wissels etc.
Verder ligt er ook al spoor tot Bocholtz, waar ik ook in de V2 tot ga bouwen. Er is nog genoeg te doen, maar het begin is er al!!
Hier een voorproefje van al een aantal veranderingen te Schin op Geul!
De enige opmerkingen die ik heb zijn ten eerste het stations gebouw, deze is wat aan de grote kant. En ten tweede mis ik een beetje de heuvels van Limburg. Verder ziet het er goed uit, mooi oog voor detail.
Heey Edwin, Het stationsgebouw kan ik weinig aan doen, want ik heb niet voldoende foto's om het gebouw zelf te maken en er zijn geen andere stationsgebouwen die in de buurt komen van de excentrieke vorm van Station Schin op Geul. Hetzelfde probleem heb ik met Valkenburg, het gebouw wat omgezet is vanuit google is vele malen kleiner in trainz dan het zou moeten zijn, waardoor een groot gat overhoud..
Over de Limburgse Heuvels...Tja, het is moeilijk om vanuit google earth heuvels te zien liggen. Ook als ik met de miljoenenlijn ga rijden en ik noteer waar de heuvels liggen, dan nog kan ik ze moeilijk nabootsen in Trainz. Ik zal proberen wat meer glooiing in het landschap te krijgen, maar dat komt zeker nog wel
Na een lange tijd in stilte verder te zijn gegaan met de grote Europese route, heb ik in de tussentijd ook nog flink wat veranderingen aan Maastricht-Aken route. De V2.0 zoals die zal heten, kent een groot aantal updates: dus geen uitbreidingen! Ik was van plan te beginnen aan het stuk Simpelveld-Kerkrade, maar de motivatie ontbreekt vooralsnog.
^Oog voor details: juiste benummering seinen en juiste snelheden. ^Juiste inrichting omgeving Station Valkenburg: portalen, sporenplan en invulling omgeving ^Juiste seinplaatsingen op baanvak ^Juiste seinaangevingen op het baanvak (zowel onder als boven) ^Oog voor detail ^Juiste begroeiing: meer 3D begroeiing, wel verwijdering van de zware Ultratreez bomen! ^Overwoekering sporen die ongebruikt raken ^Ontbreken van wissels na de sluiting van 1988 ^Verwaarlozing halte Eys (verwijdering graffiti van stationsgevel) ^Begroeiing langs de sporen ^Introductie ATLS spoorbomen ^Afwerkingen station Simpelveld
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Wow, ik kijk mijn ogen uit. Het wordt een prachtige route waar die van HCC bij verbleekt. Ook leuk bedacht zo met die missende wisseltongen. Hopelijk heb je snel weer je motivatie terug
Wow allemaal, dankjewel voor de hele lovende woorden!! Ik heb zeker mijn motivatie terug.
Ik ben de afgelopen 24 uur flink bezig geweest met het afmaken van de route en het uitbrengen van een 2de route, namelijk het miljoenenlijntje anno 2012/2013. In principe is het niet absurd veel werk, maar nog vergt het oog voor detail en kennis van het huidige baanvak.
^Herplaatsing van de oude NS37 seinen in Simpelveld en het oude spoor 2 teruggelegd ^Emplacement van Simpelveld ^ZLSM materieel op het zijspoor ^Onbewaakte overwegen anno 2013 ^Verdere functieverwaarlozing halte Eys (weghalen bankjes, kaartautomaten, stationsborden) ^Terugplaatsen wisseltongen ^Verdwijnen Post I Wijlre en plaatsing inrijsein ^Terugplaatsing wisseltongen Wijlre ^Alleen het linkerspoor wordt nog bereden ^Inrijden van Schin op Geul: nieuwe verbinding met Heuvellandlijn (zie boven en onder)
Zodra ik de 2de loods in Simpelveld heb geplaatst, is de route klaar om te releasen.
Ik laat de route op dit moment testen. Zodra er geen fouten te vinden zijn, zal ik de route uploaden. Hierna zal ik doorgaan met bouwen en wel in de richting van Aken! Ik zal waarschijnlijk niet verder komen dan Aken West, omdat Aken een heel complex station is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen