Blijft leuk. Zelfs ik heb 2012 aangeschaft na veel 'wikken en wegen'... Het 'overzetten' van de route naar 2012 gaat wel goed maar 'k ben (nog) niet tevreden Sommige content werken niet in 2012, bv. overwegen van Bridgemelter, veel locs en treinstellen laten het afweten.... Nou ja, zal wel om kleine dingetjes gaan waardoor het niet zichtbaar wordt in 2012 Moet me daar nog maar eens een keer in verdiepen
Blijft leuk. Zelfs ik heb 2012 aangeschaft na veel 'wikken en wegen'... Het 'overzetten' van de route naar 2012 gaat wel goed maar 'k ben (nog) niet tevreden Sommige content werken niet in 2012, bv. overwegen van Bridgemelter, veel locs en treinstellen laten het afweten.... Nou ja, zal wel om kleine dingetjes gaan waardoor het niet zichtbaar wordt in 2012 Moet me daar nog maar eens een keer in verdiepen
groet,
Dirk
Dirk ik ben een handleiding aan het schrijven voor de meeste problematiek, voor het gereed maken van loc, wagen ect voor TS12. Maar ja de motivatie ontbreek.
Dat zou mooi zijn Jeroen! maar ook ik heb geduld...als de motivatie ontbreekt, komt er niks van.... Ik herken het....Soms even met je kop in een emmer koud water en goed schudden...... (ehhh boven de 20gr)
´k heb diverse hulp progjes geprobeerd van PEV soft. Daar is het ook bij gebleven... Aan de status van het content verandert niets.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen