Trainz Versie: 2009
Bedankt voor de complimenten.
Station Varsseveld Met rechts de voetbalvelden En de tenniscourt
Spoorbomen zijn er niet op station Varsseveld, vandaar dat F bord bij binnenkomst. En als het regent, moet je natuurlijk ff kunnen schuilen. Met op de achtergrond het landelijke Varsseveld.
Op naar Aalten en ff kijken waar de camping is waar Hans jaren heeft gestaan
Station Winterswijk is een spoorwegstation in de Gelderse plaats Winterswijk aan de spoorlijnen Winterswijk – Zutphen en Winterswijk – Zevenaar – Arnhem. De spoorlijn Winterswijk – Zevenaar De spoorlijn van rechts Winterswijk naar links Zevenaar en dat stukje onderaan is naar de grens met Duitsland, richting Emmerich. De spoorlijn tot Arnhem. met naar rechts boven naar Zutphen,naar links boven naar Utrecht, in het midden naar links richting Tiel,links onderin richting Den Bosch, en naar onderen richting Venlo. Station Winterswijk
Ik bedank alle architecten en ontwerpers en uitvoerders weer, die het mij hebben mogelijk gemaakt, om dit te realiseren. Zonder jullie was dit niet mogelijk, en zeker niet omdat ik eigenlijk 2 linker handen heb. Een lijntje trekken kan ik nog wel.
Mijn oude woonplaats Ik was er vorige week nog en dit lijkt fantastisch mooi en echt! Eén dingetje alleen: de kerk staat wel heel dichtbij In het echt staat-ie vanaf het stationsgebouw 450 meter naar boven - 350 meter naar rechts.
Ardan schreef:
Mijn oude woonplaats Ik was er vorige week nog en dit lijkt fantastisch mooi en echt! Eén dingetje alleen: de kerk staat wel heel dichtbij In het echt staat-ie vanaf het stationsgebouw 450 meter naar boven - 350 meter naar rechts.
Ik dacht niemand ziet dat, maar ja er is altijd wel iemand.
barrie40 schreef:
Complimenten Sam!! Zo staat Station Dordt ook in Winterswijk De fietstunnel is erg fraai aangelegd. Plezier met de Hobby Walter
Ja ik vond Dord erg goed passen bij Winterswijk, al is Dord net ietsjes langer. Hoop alleen dat Willem het niet erg vind.
Ik heb bewondering voor je oog voor detail; het laatste stukje perron is inderdaad een klein stukje breder dan de rest en zelfs dát heb je erin gebouwd
als bewonderaar voor de routebouwers is het alleen maar een groot compliment dat de creatie's gebruikt worden. ongeacht waar en hoe het staat. het bouwen gaat tenslotte prachtig door. succes en vr. groet, willem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen