Trainz Versie: 2009
De beperkingen tussen Velp en Dieren (ter hoogte van station Rheden) als gevolg van een beschadigde bovenleiding zijn voorbij. Dit dankzij een oplettende reiziger.
Mooie shots hoor Sam. De bovenleiding van Michael is inderdaad een tijdrovende en uitdagende klus. Als je een stuk traject hebt voorzien van bovenleiding met afspanningen en andere bijbehorende producten, dan ziet het er ook heel mooi uit. Succes verder!
Je bent me aardig aan het achterna bouwen Sam! Leuk om te zien en herkenbaar! Succes met Zutphen. Het station staat in ieder geval op Google Warehouse. Walter
barrie40 schreef:
Je bent me aardig aan het achterna bouwen Sam! Leuk om te zien en herkenbaar! Succes met Zutphen. Het station staat in ieder geval op Google Warehouse. Walter
Dat zal vanaf nu niet meer lukken Walter, want jij gaat zo hard van stapel.
Station Westervoort geopend in 2012
in 2012 hebben Arriva en Breng de exploitatie overgenomen In Trainz is volgen mij nog geen trein van Breng uitgevoerd, daarom maar de blauwe uitvoering van Arriva.
Westervoortse brug over de Ijssel, met op de achtergrond de stoptrein van Arriva, richting Westervoort. Alweer vertrokken vanuit station Westervoort, richting station Duiven
barrie40 schreef:
Fraai resultaat Sam! Je bent een andere kant op aan het bouwen. Bij Zevenaar naar Duitsland? Of duik je de Achterhoek in? Plezier met bouwen Walter
Bedankt voor de aanmoedigingen weer. Klopt Walter, ik was al richting Duitsland, maar toen ging er iets mis, wat weet ik niet. De volgende dag was ik van westervoort tot de grens alles weer kwijt, dus maar weer opnieuw gemaakt. En ja ik duik ook de Achterhoek in, om uit te komen in Zutphen.
Dus hier na enige vertraging station Duiven
De stoptrein Arnhem-Winterswijk op spoor 1 En hier de stoptrein 30932 van Arriva richting Arnhem.
Ziet er weer fraai uit Sam. Dat wordt een hele tour. De route naar Winterswijk en Zutphen is mooi landelijk en erg lang haha. Ik zit nu in een nieuwe computer terugzet proces. Daarna pak ik Deventer-Amersfoort weer op. Succes ! Walter
Prachtig! Erg herkenbaar allemaal... ben érg benieuwd wat je van Winterswijk gaat maken. Heb die regio zelf een paar keer nagebouwd als 'hoe ik het graag zou willen als de lijnen van vroeger er nog zouden zijn', dus dubbelspoor-elektrisch Apd-Ww-Duitsland.. maar nooit verder dan ruwbouw gekomen. Misschien in de komende maanden. Succes in ieder geval!
Bedankt allebei voor de aanmoedigingen. Station Zevenaar is een spoorwegstation aan de Rhijnspoorweg. Met hier de stoptrein 30729 van Breng, te wachten op spoor 3. De ICE 226 vanuit Frankfurt richting Arnhem.
een paar jaar terug heeft iemand de sessie Nederland zuid aan gemaakt ik heb deze gedownload maar hij opent niet. ik heb trainz 2009 buildnummer 38824.
Bjorn B schreef:
een paar jaar terug heeft iemand de sessie Nederland zuid aan gemaakt ik heb deze gedownload maar hij opent niet. ik heb trainz 2009 buildnummer 38824.
Die iemand ben ik en bij mij werkt alles tot nu toe goed, dus ik weet niet wat je goed of fout doet. Ik heb build nr 41844, als ik hoger patch, dan kunnen er maar ongeveer 10 treinen rijden en staat de bovenleiding er niet meer zo leuk bij Ben al een tijdje bezig om de bovenleiding patch proef te maken, maar dat duurt nog wel ff.
Station Didam is een spoorwegstation in het Gelderse Didam aan de spoorlijn Winterswijk – Zevenaar.
De trein van Arriva staat op spoor 1 te wachten, op de trein van Breng, die zo juist is binnen gekomen, op spoor 2 En weer op weg is richting Zevenaar.
Station Wehl
Oude ABTB toren
Uitzicht vanuit het pittoreske tuintje van het Stoomhoutzagerij museum aan de overkant De treinen van Breng vertrekken weer op tijd vanuit station Wehl
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen