Den Haag Holland Spoor wordt dankzij de mooie GTL8 van de HTM wel erg Haags! Met op de achtergrond The Globe en het PTT gebouw wat ook echt achter Den Haag HS staat. Deze modellen maken het echt Nederlands maar zijn qua kwaliteit niet goed genoeg om ze hier in de download te zetten, vind ik. Plezier met de hobbie! Walter
Die foto vergelijking is erg leuk! Kan je wel gelijk zien dat de Auran hondekop heeeeeeeeeeeel slecht getroffen is. Ook Den Haag HS ziet er heel gaaf uit!
Dank voor de motiverende complimenten. Hier steken we de A4 over bij Rijswijk. Ongeluk met file. Cargo ter hoogte van Essenburgsingel Rotterdam En even verderop ter hoogte van de Popenburg op het nu verdwenen luchtspoor.
Hallo Sam, Wanneer wij dat als ontmeotingspunt aanhouden hebben we straks samen Maastricht - Leiden gebouwd! Moeten we het een keer over hebben. Succes met de hobbie Walter
De route tussen Schiedam en Delft begint vorm te krijgen. We verlaten Schiedam Het gebied staat bekend om zijn grone karakter. We nadere Delft Noord, op de achtergrond TU Delft Delft Noord, veel hoogbouw. Vlak voor Delft Centrum
Erg leuk maar...................... misschien is het handiger om die rechter woonboot om te draaien tenzij de bewoners een nat pak willen halen bij naar buiten gaan
Geregistreerd: 08 jan 2011 00:57 Berichten: 87 Woonplaats: Den Haag
Trainz Versie: 2004
Zo je gaat echt hard Barrie! Kan tot nu van alle screens plaatsen waar dit in het echt is. Het lijkt erg goed op de werkelijkheid. Maar is het niet station Delft zuid?
Zo je gaat echt hard Barrie! Kan tot nu van alle screens plaatsen waar dit in het echt is. Het lijkt erg goed op de werkelijkheid. Maar is het niet station Delft zuid?
Gr Friso
Lijkt mij ook , zo jah dan heb ik mss nog wel een leuke se-xtant( aan elkaar mag blijkbaar niet ) voor je
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen