na ongeveer een jaar bouwen is er besloten dat de route opnieuw wordt gebouwd aangezien het hele sporen plan niet meer klopte. Het sporen plan+bvl wordt nu gedaan door Ingmar (waarvoor bedankt!). Jullie vragen jullie zeker af waarom ik nu pas begin met opnieuw bouwen, dat is simpel te beantwoorden: "Ik heb de hele tijd niks in de gaten gehad en vond het geen probleem". Ik vind het zelf geen probleem aangezien de scenery pas voor 25% was aangelegd en de spoor details niet klopten. Trouwens heb ik nu ook meer ervaring met bouwen van routes en trainz zelf.
Hoop jullie hierbij genoeg geïnformeerd te hebben. Als er vragen zijn kan je die altijd stellen (weet alleen niet of ik er antwoord op kan geven ).
Wat was er zoal fout dan? Vond het er redelijk kloppend uitzien.
Groeten Edwin.
De sporen klopten niet lwa ligging en de bovenleiding zag er gewoon niet uit. Klopte ook niet met de werkelijkheid. Wat screens van de opnieuw gebouwde route: Sporen en bvl wordt gedaan door Locoingmar waarvoor bedankt!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen