@edwin/ardan. En dan te bedenken dat ik laatst het opbouwende commentaar kreeg dat ik nog zoveel wissels moest plaatsen. In mijn traject had het in deze fase van het bouwen helemaal niet kunnen gebeuren Maar zonder gekheid. een uur of twee ervoor zat ik ook in een VIRM op hetzelfde traject. Scheelt achteraf niet veel. En dat terwijl ik bijna nooit met de trein reis.
Ik reis op Zaterdag avond nog wel eens met die sprinter richting mijn vriendin, ik moet dan overstappen op Centraal of Sloterdijk, meestal kies ik voor overstappen op Centraal. dus dan zou ik net de trein uit zijn geweest. Gelukkig ben ik gister avond thuis gebleven... In de sprinter zijn trouwens heel veel gewonden gevallen, door dat ze door de glazen tussen wandjes heen vlogen.. Met een plan V zou je dat niet hebben, daar heb je gewoon normale tussen wanden en vlieg je niet door een ruit heen. Dus of nieuwe verzinsel altijd wel beter zijn?? Maar Barrie het missen van wissels kan dit toch wel veroorzaakt hebben
Trainz Versie: 2009
Als ik elke keer naar jouw werk kijk, lijkt het wel of je bij de VVV bent aangenomen om toeristische omgevingen te laten zien. Zo mooi maak jij de omgeving elke keer, het is weer prachtig allemaal. Ga zo lekker door. groeten Sam
Station Sloterdijk verder uitgewerkt. De Perrons zijn nog vrij kaal dus daar gaan we nog wat aan doen. Vertrek richting Amsterdam CS Aankomst Metro en VIRM vanaf Schiphol Vanaf Schiphol Richting Zaandam Stationsplein Met op de achtergrond de Hemboog met Spoor 9 en 10 Voorlopig een dag of tien qua Trainz uit de lucht. Plezier met de Hobbie. Walter
Hehe er wordt weer wat geplaatst,en dan gelijk mooie screens erbij! Ik geniet er erg veel van Walter,en ben blij dat je plezier hebt om te bouwen! Ik zal zeggen,ga zo door!
Dat is een erg groot project zeg en al lang geen Hofpleinlijn meer. Dat vind ik persoonlijk niet erg. De screens zien er overigens erg goed uit en de omgeving + spoor is herkenbaar.
Amsterdam even verlaten en aan de andere kant van de route de Havenspoorlijn verder uitgebouwd. Onderweg naar de Maasvlakte. Rangeerterrein bij ESSO. Dooraande vracht van en naar de Maasvlakte. Het Hartelkanaal Op de achtergrond Aluchemie Plezier met de Hobbie. Walter
Het Rotterdamse Havenspoor loopt nu van de Kijfhoek tot en met de Maasvlakte. De Maasvlakte wordt nu uitgewerkt. De Emplacementen op de Maasvlakte in eerste opzet. De Kolen en Erts overslag. De toegang tot de Maasvlakte, met aan de overkant van het water de Kolen en Erts overslag. Railion, met NS Fcs 088 onderweg om een nieuwe vracht kolen te laden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen