Jij gaat ook hard door Zeeland Sam. Komt de Goes-Hoedekenskerke er ook? Dat is landschappelijk er leuk, inclusief de Schelde. Succes met de route. Walter
Trainz Versie: 2009
Zo ben weer terug en weer aan de slag gegaan met de route.
barrie40 schreef:
Jij gaat ook hard door Zeeland Sam. Komt de Goes-Hoedekenskerke er ook? Dat is landschappelijk er leuk, inclusief de Schelde. Succes met de route. Walter
Nee dat maak ik nog niet, ik ga voorlopig uit van de hoofdsporen, dus exclusief stoom trajecten en industrie gebieden.
Station Goes gezien vanuit Kapelle Met de nieuwe geplaatste fietsenrekken ter hoogte van het busstation. Binnenkomst op perron 2 de stoptrein richting Roosendaal En op perron 1 staat te wachten de stoptrein richting Arnemuiden. Opweg naar Arnemuiden.
Wat ontzettend mooi!!!! Lijkt wel of ik foto's van het traject zie ipv Trainz beelden. Vraagje Ik zie moderne bussen op de plaatjes, zijn die van jou of heb je die elders vandaan?
saurer580 schreef:
Wat ontzettend mooi!!!! Lijkt wel of ik foto's van het traject zie ipv Trainz beelden. Vraagje Ik zie moderne bussen op de plaatjes, zijn die van jou of heb je die elders vandaan?
mvh Ruud
Hallo Ruud de bussen zijn: Bussen Arriva Mercedes Citaro van bouwer NS1855 met dit <kuid:454763:114> nr. Bedankt voor de reactie.
Gearriveerd te je weet wel (Als de klok van Arnemuiden Welkom thuis voor ons zal luiden Wordt de vreugde soms vermengd met droefenis Als een schip op zee gebleven is) Station Arnemuiden met hier perron 1 En de andere kant op ligt perron 2 richting Middelburg.
Vind op de een of andere manier dat de bovenleiding een heel ander gezicht geeft aan de route. Op de ene plek zie ik GJVH bovenleiding, op de andere plek die van mij. Route komt niet compleet tot z'n recht met die oude bovenleiding van GJVH.
Neemt niet weg dat de rest er uiteraard goed uit ziet Respect dat je zo'n grote route maakt!
Station Middelburg spoor 2 kijkend richting Vlissingen Wachten op de stoptrein en dan richting Goes Middelburg totaal plaatje perron 1 en 2 Binnenkomst vanuit Vlissingen En natuurlijk richting Vlissingen
Hierboven zag je de IC in de bocht nog net vertrekken uit Middelburg om richting Vlissingen Souburg te rijden en hier is de IC op weg langs perron 2. Vlissingen Souburg perron 1 van dichtbij En vanaf de overkant Perrron 2 En nog een doorkijkje
De route eindigt voorlopig in Vlissingen. Hier de binnenkomst van de IC 2129 Amsterdam Centraal-Vlissingen te Vlissingen spoor 2. Op spoor 3 de stoptrein Vlissingen-Roosendaal. De bovenleiding is gemaakt. Vlissingen heeft een kopstation. Perron 1 met op perron 2 de IC uit Amsterdam. Spoor 3 plus 2 rangeersporen. Vanuit de haven. Binnenkomst van de stoptrein 12131 Roosendaal-Vlissingen op spoor 3. Totaal plaatje Vlissingen.
Mede dankzij vele ontwerpers en uitvoerders is mij dit mogenlijk gemaakt. Mijn hartelijke dank hier voor, want anders was dit misschien maar een saaie route geworden. Nu is het toch een echte Nederlandse baan geworden, gezien vanuit de cabine (de bok) van de trein. Ik ga nu een poging wagen om de route vrij te geven op Trainz.NL.
Bedankt voor de vele op en aanmerkingen en ik wens jullie een leuke trein voortzetting.
Vergeet niet, alle treinen op deze route vertrekken vanaf 10.00 uur.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen