Dankzij die mooie nieuwe content wordt de Route iedere dag een stukje mooier. Hier de bruggen Akkrum en Leeuwarden van Dirk elders in ons Kikkerlandje geplaatst. In Leiden, omgeving Haagweg. Hofpleinlijn kruist de Vliet bij Leidschendam. Akkrum in dubbele uitvoering bij Van Nelle Rotterdam. Plezier met de hobbie.
Een zijsprongetje terug in de tijd! Op basis van de huidige lay-out een sprong terug in de tijd. Rotterdam 1930. Dus de tijd van voor het bombardement. De havens lagen toen rondom Station Blaak. Het Wittehuis met Stoom en Zeil in de haven. De Kolk met Luchtspoor en Station Blaak. Met de Laurenskerk op de achtergrond.
De Willemsbruggen (de naam zegt het al ) zijn nu ook aanwezig. De overspanning van de Rijnspoorbrug ging in drie elementen, nu zoals het echt was met vijf elementen. Dank aan Willem! De Kolk en omgeving groeit ook.
Wat een kolossale stad Barrie. Schitterend werk wat je in dit topic constant blijft afleveren. Zo snel als jij bouwt kan ik echt niet. hahaha! Ziet er echt schitterend en immens uit.
In het heden verder gebouwd aan de Hofpleinlijn. Station Rotterdam Wilgenplas We naderen Station Rotetrdam Bergweg over de Hofbogen. Station Bergweg Aankomst Hofplein met op de achtergrond Rotterdam Centraal
Rotterdam Centraal vordert gestaag. Kokerbalken, seinen en spoor is een echte berg werk Stationsplein in jaren 80 lay-out. Van de andere zijde met Groothandelsgebouw. Ingang Proveniersingel Proveniersingel Kijkend richting Hofplein. Overkapping is onmisbaar! Plezier met de Hobbie.
ongelooflijk en indrukwekkend. bijdeze is mijn vraag beantwoord zet jij effe Rotterdam op de kaart. jij zet de gebouwen en dergelijke mooier en beter weg dan dat ze bedoeld zijn. had jouw al hoog in het vaandel staan, maar hang nu in de top. vr.groet, willem
ps. volgens mij durf niemand meer te reageren, zijn er allemaal stil van.
Jeroen heeft wel eens gevraagd of er Splines zijn om een verkeersplein te bouwen. Dit is mijn oplossing: Concrete bridge 3T D-gray (en een hele serie broertjes en zusjes in andere ondergrond en breedte) is hiervoor goed geschikt. Daarna wel even behangen met Freeway voor het verkeer. Hier het Terbregseplein. Prins Clausplein (zie elders op dit Forum) gaat zo ook de vervangen worden. Is nu een zwaar Google model.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen