De eerste opzet van Alphen ad Rijn, oude stijl is opgezet. Eerst nog met K-platform de Achteringang van Gouda verbeterd. Alphen aan den Rijn De 4-voudige overweg
Willem had al aangegeven dat ik kon verdwalen als de Zwijndrechtbrug in Gouda stond. Nou...verdwalen is er niet meer bij. De Gouwebrug in Gouda is een feit, met dank aan Willem. Plezier met de hobbie! Walter
Willem, Wie had ooit kunnen voorstellen dat Gouda, Dordrecht, Moerdijkbruggen zo waarheidgsgetrouw weergeven zijn in Trainz. Klasse Willem. En dan dankzij Google 3D de steden Delft, Leiden, Rotterdam, Den Haag, de Botlek en legio dorpen onderweg levensecht weergegeven. Koppel daaraan de vele content van de Nederlandbouwers zoals rijdend materieel, overwegen, bovenleiding, perrons, naamborden etc... De Nederlandse community heeft veel neergezet in Trainz. Ik heb nooit de illussie gehad het niveau weer te kunnen geven wat ik nu heb gedaan. Boven verwachting dus. Dank aan allen.
Hoe nu verder met de route: De route gaat ooit ter download. De route is voor mij "klaar" met: Zevenbergen-Rotterdam-Den Haag - Leiden (klaar) Gouda-Leiden (klaar) Gouda-Rotterdam (10%) Gouda-Den Haag (90%) Havenspoor richting Maasvlakte (80%). Hofpleinlijn Rotterdam-Pijnacker-DenHaag (klaar) De route wordt voor velen te groot om goed te rijden. Dus splits ik de route later in een aantal deelroutes (bijvoorbeeld Gouda-Leiden, Leiden-Rotterdam etc...) Ik heb er mee getest en het verkleinen van de route werkt goed. De complete route plus de deelroutes plus alle ontbrekende Google content (ca 300 gebouwen) zet ik in CDP in 1 download (Mediafire?, via T.O. uiteraard ). De Google omzetters zijn los vaak niet mooi genoeg, maar op de juiste plaats in de route komen ze wel tot hun recht. Planning: ja haha , ik denk wel in 2012 Walter
dat is goed nieuws Walter. en fantastisch dat je per deel compleet komt en later aan elkaar kan smeden. daar is goed overna gedacht. voor ieder wat wils. vr.groet, willem
@Olaf, Ik heb inderdaad veel omgezet wat route gerelateerd is en "los" in de download niet echt van meerwaarde is. Ook heb ik nog wel een paar juweeltes van huizenblokken die voor algemeen gebruik echt fraai zijn. Maar de map die ik wil gaan maken zijn alle Googleomzetters, inclusief die al in de downloadsectie staan. De resterende Content komt van Trainzonline.nl of van de DLS. Daar kan dus iedere Trainzer aan komen. Ik denk dat dit de beste methode is om de route dit jaar aan te bieden. Plezier met de hobbie. Walter
Ik ben begonnen aan Gouda-Rotterdam. Hier Station Rotterdam Alexander met het daarnaast gelegen Alexandrium. Opgebouwd uit Woonboulevard Gorinchem en Utrecht Google 3D
geweldig Barrie. dus het Lingelijntje kunnen we ook verwachten. de naam Hofpleinlijn is zeer zeker niet meer van toepassing, zou eigelijk moeten worden "Zuid Holland Compleet". verder veel succes
Stoom Stichting Nederland heeft zijn Depot in Rotterdam Noord. Hier vertrekt net een van de fraaie Stoomtreinen voor een rondrit. Plezier met de hobbie.
Mooie route ben je aan het maken. Ziet er goed uit. En de brug van Willem staat heel mooi op de route met het vrachtschip voor de brug. Dat is een mooi plaatje.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen