@Gerard: De overkapping van de Mandelabrug zijn twee stuks K-platformroof Blue. Van DLS. Niet het meest ideale, maar benadert de realiteit nog het meeste op het moment. @Edwin: De Flyovers zijn een Googleomzettertje van PrinsClausplein. Zet hem binnenkort wel in de download. Alleen is het redelijk wat werk om er wegen overheen te leggen. Wat ik wel aanbeveel omdat de textures van boven minder zijn dan op de screens.
Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
hoi
zier er weer mooi uit leuk dat we met zelf omgeving bezig zijn den haag Zoetermeer heb wel de brug gevonden in Google die over het spoor en snel weg gaat geloof dat het Nelson Mandela brug heet is niet zo mooi textuur maar probeer het beter te krijgen
Hallo Gerard. De Mandelabrug in Google is niet om aan te zien. Wordt een hele toer daar wat van te maken. Ben benieuwd of het je lukt. We bouwen verder richting Gouda. Zoetermeer Oost. De "Danipo" arriveert net uit Gouda. Vroeger was deze Spoorwegovergang de ingang van Zoetermeer. Nu een lokale verbinding tussen oud Zoetermeer en Rokkeveen. Met de A12 pal tegen het station aan en daarachter de Nutriciafabriek (in Trainz overgenomen door Parmalat ) Plezier met de hobbie!
De komende tijd staat de route Leiden - Alphen ad Rijn - Gouda op het programma. Niet de Lightrailversie maar de traditionele NS route. Vertrek Leiden CS De Haagweg met Parkeerterrein voor Leiden Centrum en bedrijvengebouw. Leiden Lammenschans met nieuw ROC gebouw. Plezier met de Hobbie!
Mooi werk hoor!!! Ik wil alleen wel zeggen dat Leiden zogezegd richting Alphen ad Rijn (nabij Leiden Centraal) een post en douane emplacement heeft gelegen. Alphen ad Rijn kent ook verborgen/niet meer gebruikte fabrieks aansluitingen. Ik weet niet of je dit soort dingen ook in jou route wil maken (Het emplacement nabij Leiden CS is nagenoeg opgebroken,maar de kopsporen in Alphen ad Rijn liggen er nog)
Bedankt voor de info Gil. Alphen ad Rijn wordt met de nog aanwezige kopsporen. Leiden wordt hedendaags, dus zonder het emplacement. Volgens mij is dat nu Parkeerterrein Haagweg. De Portalen staan daar nog wel. Walter
Gouda is verder aangekleed. Dit is in de route een "eindpunt" Gouda-Alphen-Leiden (30% klaar) Gouda-Den Haag CS (90% klaar) Gouda Rotterdam (alleen het spoor ingeschetst) De Achterzijde De Gouwe over. Tussen de Brug en het Station in.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen