Trainz Versie: 2009 NL
Jij moet wel een super high end computer hebben die al die polysrijke googlesketchup omzettingen kan behapstukken(wat een woord),alleen al station Leiden is extreem polysrijk(ruim 100000 polys,wat al absurd veel is)..... Maar de screenshots zijn mooi.. Groet, Huub.
Heren, Dank voor de complimenten. PC is drie jaar oud. Maar de 1 Gig Videokaart (Prijsklasse 80 EURO) doet wonderen. De grens nog niet bereikt. Ook niet met 120 km/u door Leiden CS. En wie doet dat nu bij zo'n fraai Station . Maar ik besef wel dat er met mate moet worden omgegaan met zware modellen. Dit weekend het weiland ingedoken. Lage Zwaluwe en Zevenbergen. Eerste pogingen om West Brabant uit te beelden. Station Lage Zwaluwe, met samengestelde perronbrug. Gaat over Emplacement en HSL heen. Klaar voor vertrek naar Zevenbergen. De bocht onder de Rijksweg Rotterdam-Breda door.Op de achtergrond de HSL naar Breda. Zevenbergen. Plezier met de Hobbie.
weer een stukkie verder met de prachtige baan. Lage-Zwaluwe lijkt er niet op (wel heel mooi gedaan) kijk maar in je mailbox, misschien heb je daar wat aan. vr.groet, willem
Heren, dank voor de complimenten. Ter lering en vermaak mijn PC heeft de volgende specificatie. Windows XP, Intel Core 2 CPU 6300, 1,86 HHz, 1,98 GB. Met NVIDIA GeForce GT220 Videokaart. en.. Hoe dichter bij Dordt hoe mooier de Perronbrug wordt Willem zijn creatie te Lage Zwaluwe en nog een keertje Dordt! Klasse Willem! Nu gaan we verder met Den Haag - Gouda en Rotterdam - Gouda.
Leuke screens. Als jouw pc dit aankan,zal die van mij dat zekers doen!(Niet als opscheppen bedoeld,mijn systeem is ook niet de beste ) Mijn processor is sneller(ook dual) en ik heb meer RAM(3GB) Alleen moet mijn videokaart vervangen worden(512MB)
mooi geplaatst Walter. alleen zonde van die staander op de HSL baan de perronbruggen zijn gebaseerd op h.o.h 4 meter spoor. hier een paar voorbeelden van mijn Lage Zwaluwe. let op de staanders. kan ook de staanders los maken, zodat je ze zelf kan plaatsen waar ze uitkomen. vr.groet, willem
Mooie screens Willem! Je hebt gelijk ...ik heb de perronbrug neergezet en ik moet de HSL opschuiven. Ook op het rangeerterrein met ik wat rails verschuiven. Dan komt de Perronbrug goed tot zijn recht. Maar...ik heb vanavond de sporen Den Haag-Gouda en Rotterdam-Gouda neergelegd en het samenkomen van deze sporen opgezet. We kunnen niet alles tegelijk Je ziet het... de Zwijndrechtsebrug misstaat niet als Goudse brug! Plezier met de hobbie! Walter
Mooie screens. Is de geluidswal bij Lage Zwaluwe echt zo hoog? Volgens mij kan je de thalys wel zien vanaf de reguliere treinen toch? Desalniettemin ziet het er allemaal gelikt uit!
Station Zoetermeer is uitgewerkt met o.a. FME gebouw. Vertrek richting Den Haag CS Instappen richting Gouda Overzicht met de Mandelabrug en de Randstadrailhalte aan de overzijde van de A12.
We vorderen gestaag. Lage Zwaluwe met de zichtbare Thalys. Verderop op de route: Prins CLausplein. Hier kruist de A4 de A12. En met het Kyocera Stadion. Plezier met de hobbie!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen