Trainz Versie: 2009
Graag gedaan iedereen.
@Sam, wat je misschien kunt proberen is de route en de sessies te openen in verkenner en dan in het config.txt bestand de regel trainz-build (3.3) aanpassen naar het nummer van een route die wel werkt. Ik geloof niet dat ik veel content heb gebruikt die specifiek voor 2010 EE of hoger is gemaakt.
Trainz Versie: 2009
Hallo,
Bij deze nog even een teken van leven.
Ik zou graag van een aantal mensen wat feedback willen hebben. Bijvoorbeeld werkt de route naar behoren? verlopen de sessies naar behoren met nadruk op de voorgeprogrammeerde treindiensten? Wordt het vaak gebruikt, of steekt de route te ingewikkeld in elkaar? Hoeveel mensen gebruiken de sessies met PTP materieel? Voel je vrij om hier eventueel op te reageren.
Intussen heb ik enkele kleine foutjes eruit gevist en enige aanpassingen gedaan in de rijwegen. Ook heb ik dienstregelingen gemaakt voor goederentreinen die je zelf in zou kunnen zetten en rijden er inmiddels geautomatiseerde internationale goederentreinen rond. De enkelsporige lijn tussen Kaldenkirchen en Dülken maakt dat extra lastig. Zodra dit alles naar behoren werkt worden er sessies gemaakt met scenario's die je zelf uit kunt voeren.
Voorbeeld 1, De DB Schenker rangeerdienst te Venlo
Als rangeerder op de 6400 of 363 radiolok bedien je de in Blerick gelegen bedrijven MeadWestvaco (papierrollen), en Cabooter (intermodaal, staal, Euroshopper producten enz.). Te Venlo worden hiervoor de wagons bij elkaar gerangeerd die hier al staan, of uit Duitsland worden aangevoerd per geautomatiseerde trein. Ook dien je bij enkele treinen die aankomen in Venlo de Duitse 15 kV locomotieven weer onder de 15kV draad weg te zetten, en hetzelfde bij Nederlandse 1,5 kV locomotieven.
Voorbeeld 2, Staalschrottrein Venlo-Viersen v.v.
De RRg firma te Viersen wordt sporadisch bediend voor de afvoer van afvoer van bijv. staalschrot. Dit gebeurd in open bakwagens. In Viersen staat een G1206 locomotief van de firma RHB. Hiermee ga je de reeds beladen wagens bij de RRg ophalen en brengt deze naar Venlo. Hier zijn door de DB Schenker rangeerdienst lege bakwagens in de vrijgave gezet. Deze haal je op en brengt deze weer naar de RRg
Voorbeeld 3, lege autotrein Sloe-Dillingen Tot Venlo reed deze trein destijds met een 1600 en werd hier gewissels voor een BR 151. Hiermee rijdt je hem verder naar Viersen Gbf, daar houdt de route helaas op. Hier zou je dus PTP voor moeten hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen