Dankjewel allemaal voor de positieve feedback!! Erg behulpzaam voor mijn vooruitgang
Vandaag een nieuw rangeerterrein aangelegd bij Doenderloo waar kolen worden omgesmolten naar staalrollen. De eerste staaltrein heb ik vanuit deze fabriek richting Visé gereden. De exacte route was Over-IJssel - Nieuwveen - Westerkerk - Voerendaal - Visé.
De spoorlijn Nieuwveen-Westerkerk een flinke opknapbeurt gegeven: Nieuwe brug gebouwd over een beek, wijnvelden aangelegd, woonwijkje aan het spoor en heel veel JVC bomen. Tell me if you like it
Zo ff een groot aantal foto's gemaakt van de route.... al een hele tijd geen updates meer gehad! Let op, het is wel allemaal fictief, maar heel veel alledaagse namen komen voor.
Priele begin van station Maastricht:
Overweg bij Maastricht richting Mst Randwyck:
Maastricht Randwyck, het ziekenhuis mist nog momenteel:
Station Eijsden:
Voormalige emplacement Eijsden:
Emplacement bij Montz (in het echt is dit Belgisch, maar omdat ik qua ruimte niet uitkomt is het bij deze bij Nederland :
Viaduct bij Visé naar Montz:
Visé:
Nabij Esdorp:
Overweg bij Station Hardingen, ook Station Hardingen is te zien. Ligt dichtbij de Duitse landsgrens (te zien aan de huizenbouw):
Spoor links is de IJzeren Rijn vanuit Hardingen naar Tongeren (B), rechts het spoorlijntje naar Zaanstad-Haven:
IJzeren Rijn in volle glorie:
En als laatste Station Burght, waar het allemaal begon...:
ICM 42xx staat te wachten in Bught:
Er wordt momenteel een overkapping geplaatst op station Burght. Daarom is de tunnel afgesloten en een tijdelijk perron ingericht (links). Er is een loopbrug met een tijdelijk station, lift en winkelfaciliteiten:
Je hebt niet stilgezeten en je inspiratie is nog goed op peil zo te zien. Hele leuke serie Robbert! Het is elke keer weer genieten. Ook mooi om te zien hoe je op dit moment met de perronbruggen aan het experimenteren bent en de gaaf dat je verschillende soorten spoor gebruikt.
Dit is een klein mini-project waar ik mee bezig ben, waarbij ik een aantal fictieve Britse stations ben het maken (na wat inspiratie van onder andere rail away). Deze vinden straks wel hun plaats in de grote fictieve route, maar ik zal ook de volgende bij kerst uitbrengen
Fijne dagen allemaal en ik kom snel weer met een nieuwe update !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen