Trainz Versie: TANE
Hallo
Miniworld Rotterdam in Trainz en TS2018 bouwupdate 81.
We hebben besloten om het Groot Brittannië project toch vrij te geven ondanks dat het project niet af is. Het is puur voor de liefhebber die zelf met de route aan de gang wil. Bij de download zit ook een kuidlijst. Hierin kan je zien waar je wat kan downloaden.
De route en sessie zijn voor Trainz New Era. Bekijk ook de video update 81 voor uitleg over de layers.
Wat een fraaie bouwwerken allemaal weer. Mooi dat je er nog steeds aan bezig bent. Moet mijn koploper en DD-AR maar eens volgens jouw handleiding gaan aanpassen aan Tane succes met het verder bouwen vr.gr Ruud
Wat een fraaie bouwwerken allemaal weer. Mooi dat je er nog steeds aan bezig bent. Moet mijn koploper en DD-AR maar eens volgens jouw handleiding gaan aanpassen aan Tane succes met het verder bouwen vr.gr Ruud
Als je even wacht zal ik de DD-AR gereed maken voor TANE
Hallo
Weer tijd voor een nieuwe bèta release. Het baandeel Hooghburgt is meer ingevuld. Meerdere plekken op de baan zijn aangepast. De Rotterdamse metro is aangelegd. Erasmusbrug is toegevoegd. De rij sessie is nu alleen nog voor de polderbaan.
Downloaden kan op mijn site.
Bekijk de kuidlijst voor wat je waar kan downloaden.
Hallo
2 objecten waren blijkbaar nog niet online gezet. Het gaat om de volgende 2 objecten: <kuid:386322:3374> brabantportaalA2t40m <kuid:386322:3407> HSLbovenleidingsportaal
Net even naar de bovenleiding brabantportaalA2t40m gekeken. En wat mij opvalt is dat de rijdraden meters boven de portalen zitten...... Kan me niet voorstellen dat dat de bedoelen is.....
Overigens, de andere portalen (HSLbovenleiding) zijn prachtig!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen