Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
Dat ziet puik uit Sam , Ik zie wel dat je al wat uurtjes in heb zitten, als je zo door gaat dan heb je zo heel nederland op de kaart gezet. mijn complimenten voor al je werk, want je screenshots zien steeds wonderbaarlijk uit, ik zou zeggen ga zo door man.
Trainz Versie: 2009
Hier de binnenkomst van de trein uit Venlo richting Eindhoven rechts en ik zit in de mooie vrim met zijn prachtige cockpit vanuit Maastricht ook richting Eindhoven
papierbouwer schreef:
Wat heb je eigelijk als het philips stadion gebruikt.
Papierbouwer
Nog ff niks misschien maakt Michel dat nog moet ff afwachten. En anders doe ik tog de Arena of de grolsch veste
Vincent schreef:
wat gebruik je voor station best?
Ik gebruik Ed Wells city station als station Best, de grond 9 meter laten zakken en het station 12.30 meter laten zakken en dan krijg je dit resultaat.
Dit zijn de eerste foto's vanuit de stoptrein 6432 Eindhoven-Tilburg Universiteit. Uitrijdend vanaf spoor 4 richting Eindhoven Beukenlaan. Links zie je de Bijenkorf uit Amsterdam van Barrie die ik alvast neergezet hebt, inafwachting van Michel zijn Eindhovense Bijenkorf.Geen haast hoor Michel
Hier binnenkomend op station Eindhoven Beukenlaan
Deze foto's zijn genomen uit de stoptrein 9631 richting Eindhoven en eindbestemming Deurne. En hier is tezien het VVV kantoor en het eerste stationsgebouw van Eindhoven met dank aan de bouwers. Wat een juweeltjes.
Hallo Sam, Fraaie Route. Leuk om te zien dat de Google ombouwtjes hun weg weten te vinden! Bedankt voor de tip van Station Best, het bouwen waard. Succes.
verbo622 schreef:
tja, wat moet ik hier nou over zeggen. ga voorlopig nog maar zo door, dan kom ik misschien nog wel op woorden. pjachtig Sam gr willem
Dat geld het zelfde voor jou Willem met al die mooie bruggen die je maakt. Alleen het vervelende is nou dat ik nog niet bij je kan komen richting Dordrecht, omdat die mooie Moerdijkbrug (niet de hsl) van jou niet zichtbaar word bij mij, al wat ik ook probeer. Misschien weet iemand hier een antwoord op. Ik heb trainz 2.4 build 2370
Ik wilde vandaag met het Philipsstadion beginnen, maar net als Barrie krijg ik nu ook vreemde plekken. Ik ga het nog uitzoeken, maar ik denk toch dat je een ander stadion moet gaan kiezen. De Arena (van mij ) lijkt mij wel een leuke..hihi
zegt Michel
Ik heb ook soms problemen met de downloads van Michel, de ene keer geen probleem maar laats alle nieuwe ontwerpen oa van Eindhoven kwamen bij mij binnen helemaal wit. Gelukkig heeft Michel mij geholpen met het toe sturen van de contents. Wat het rare nu is, als ik het content open en dan Content dispatcher pack dubbelaanklik komt het wit tevoorschijn in trainz. Maar als ik de hele map importeer en opsla in dispatcher en dan extract here aanklik komt alles goed over zie foto van Veemgebouw en de hoge rug bij station Eindhoven Beukenlaan, nogmaals dank Michel. Misschien weet iemand hier een antwoord op.
he Sam gebruik jij TRS2004 dan en kan je andere content's van mij wel in het programma krijgen. probeer eens het trainz-build nr te veranderen van 2.4 naar 2.0.
verbo622 schreef:
he Sam gebruik jij TRS2004 dan en kan je andere content's van mij wel in het programma krijgen. probeer eens het trainz-build nr te veranderen van 2.4 naar 2.0.
in afwachting van jouw succes, willem
Het lukt nog steeds niet Willem,de Moerdijkbrug maar we geven de moed nog niet op, de prachtige stationskappen van Rotterdam lukte wel in een keer.
Aangekomen op station Boxtel Passagiers ophalen op perron 6 Even later alweer de volgende trein op spoor 7 met een totaal shotje van station Boxtel En hier perron 2 en 3 en de 2 doorgaande sporen een richting Best en de ander richting Oisterwijk
he Sam. ik weet niet of dat je op de hoogte bent, maar hij staat bij de rails. het is een spline zoals de rails. JAAAA daar schiet mij wat te binnen. die rails zit waarschijnlijk niet in trs04 en zeker niet het geluid. zoek een rails op zonder bielzen. kijk wat het kuidnummer ervan is.
het config van de brug oppenen, en het volgende opzoeken.
attached-track { track_1 { track <kuid:46162:38060> (dit kuidnummer vervangen door het nummer van jouw rail) useadjoiningtracktype 0
verbo622 schreef:
he Sam. ik weet niet of dat je op de hoogte bent, maar hij staat bij de rails. het is een spline zoals de rails. JAAAA daar schiet mij wat te binnen. die rails zit waarschijnlijk niet in trs04 en zeker niet het geluid. zoek een rails op zonder bielzen. kijk wat het kuidnummer ervan is.
het config van de brug oppenen, en het volgende opzoeken.
attached-track { track_1 { track <kuid:46162:38060> (dit kuidnummer vervangen door het nummer van jouw rail) useadjoiningtracktype 0
succes en groet willem
Willem bedankt voor de tip en uitleg, het is gelukt. Ik hoef niet te zwemmen om in Dordrecht te komen.
Vlak voor Boxtel heb je een flyover en hier de IC opweg naar Tilburg (nu nog ff niet) Boxtel uit en nu richting Oisterwijk
Ik weet ook niet wat er aan de hand is, en waarom er geen foto's meer te zien zijn, sinds zaterdag geen pc meer gehad, heb dus een nieuwe gekocht en nu weer online, maar wat een problemen met die windows 7, om alles goed er op te krijgen. Via omwegen moeten sommige programma's worden gedownload. Nou we zien wel wanneer alles is gelukt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen