Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
hoi weer wat verder met de tram bij Hollands spoor muur gemaakt brug gemaakt en hek werk hier de brug en omgeving krijgt vorm hier dicht bij de drie hoek vorm hek werk voor paal van de tram hier de hek werk die ik zelf heb gemaakt voor de brug en muur om het mooi te maken
Geweldig leuk om te zien hoe jij je vastbijt in Den Haag Gerard! Holland Spoor is geen gemakkelijk Station om te bouwen en het sporenplan is bij mij nog steeds niet perfect. Ik moet me er en keertje toe zetten. Maar klasse wat jij neerzet! Plezier met de Hobbie. Walter
hoi weer druk bezig met den haag route even een mijn eerste gebouw gemaakt Roc Mondriaan somige texture zijn was schuin of wazig maar ben er nog mee bezig de meeste zijn van Google earth op grond niveau maar ja vind toch goed gegaan voor mijn doen
Hoi Den haag holland spoor was al een tijd bezig om de kappen los te maken van het station. het zijn de Google model alleen heb ik dak een ander Texturen gegeven de kap waar de fietsen onder staan ben ik nog een ander texture aan het geven en die is ook los van de ander station dak de binnen kan ook nieuw testure en ook de trap naar beneden voor ander perron te gaan de huis op het spoor wil ik ook beter maken maar ja zo bijt ik me vast in de omgeving van HS hier trap van boven af gezien Grt Gerard
hoi nog even bij den haag Hs de kappen heb ik wat aan gepast door ander texture hier het geheel van de kappen van de ander kant van station onder de kappen en huisjes op perron ook los gehaald en per stuk in trainz gezet en ander texture gegeven
Hoi, na een lange pauze van mij route had even geen inspratie meer ,en ja was druk bezig met ontwerpen van mij eigen ringen. Maar heb weer mij route opgepakt en weer bezig met bouwen, de beatrixkwatier was ik al mee bezig dus weer de draad oppakken hier al een kleine beging weer. grt Gerard
even tussen door een tram rails die ik nog niet vaak zag in trainz dus ben ik zelf gaan maken is nog niet af maar moet zeggen ziet er toch mooi uit
grt gerard
Je gleuf voor de flens zit nu aan de buitenkant van de spoorstaaf, even omdraaien dan klopt die!
Groeten, Rutger
Nu vraag ik me af: Zijn tramsporen eigenlijk hetzelfde type spoor wat ook wordt gebruikt wat straatspoor betreft??? (Denk hierbij aan bijv. havenkade sporen etc.)
Trainz Versie: 2009
Citaat:
Nu vraag ik me af: Zijn tramsporen eigenlijk hetzelfde type spoor wat ook wordt gebruikt wat straatspoor betreft??? (Denk hierbij aan bijv. havenkade sporen etc.)
Gr. Gil.
Nee tramrails is anders. Zoals afgebeeld is het tramrails. Straatspoor van NS is gewone rails met zeg maar een rails er naast.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen