Trainz Versie: TANE
Hallo
Miniworld Rotterdam in Trainz Simulator bouwupdate 45.
Nu de polderbaan klaar is ga ik verder met de bouw van Groot Brittannië. Het is de nieuwe 190 m2 modelbaan van Miniworld Rotterdam. De modelbaan beeld Engeland en Schotland uit. Op dit moment heb ik alle sporen aangelegd. Er is nog wel wat finetuning nodig. Het landschap moet natuurlijk ook nog de nodige bewerking krijgen. De komende 2 jaar ben ik hier zeker nog wel mee bezig. De bouw is wel afhankelijk van de bouw bij miniworld. Ik kan natuurlijk pas wat na maken als het eerst door miniworld is gebouwd.
Hallo
Om het Miniworld Rotterdam in Trainz project wat vlotter te laten verlopen ben ik op zoek naar mensen die mee willen helpen met de maken van de 3D objecten. Ik kan je e.v.t leren 3D tekenen. Het is vrijwilligerswerk. En je gemaakte objecten worden gratis beschikbaar gesteld. Voor het maken van de objecten krijg je dan foto's en afmetingen toegestuurd. Heb je interesse neem met mij contact op.
Hallo
Walter dank je wel. Het is zeker een pittige klus.
Miniworld Rotterdam in Trainz Simulator bouwupdate 56. Carnauster Village gemaakt en ik ben verder gegaan met de andere baan. Bij Hooghburgt, de haven en Rotterdam heb ik wat dingen veranderd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen