Het ziet er allemaal weer prachtig uit! Wordt weer een waar genoegen er mee te "spelen"
Alleen een kleinigheidje: als ik de twee contentbestanden download krijg ik bestanden van 0 (!) kb over. En daar zit dus niks in. Misschien even naar kijken?
bedankt Walter voor het vrijgeven van deze route. het zal hoogst waarschijnlijk prachtig zijn. maar ik heb hem nog niet gedownload (ssd schijf zit vol) dat doe ik zeker nog wel later.
Mede hobbyisten, De ZIPS bevatten inhoud maar er is iets met de koppeling in de download sectie. Er is melding van gemaakt. Laten we hopen dat het straks verholpen is. De inhoud is niet schokkend. Het enige wat je mist zijn de zwarte rijkswegen met de borden en diverse gebouwen zoals de kerk in Leeuwarden en de nieuwe schepen. De route zelf werkt verder gewoon zoals de versie 5.0 Komt goed. Walter
Dank je wel voor het vrijgeven van de MAT54 Willem! Gelijk maar eens uitgetest op de Hofpleinroute. Hier hebben ze in de jaren 60 en 70 ook gereden ook al was de MAT46 de meest voorkomende trein op dat moment. Totdat de Sprinter de taken overnam. Pijnacker Station Bergweg Walter
Ik heb vooral herrineringen aan de blauwe (BENELUX)-uitvoering van Rotterdam naar (in mijn geval) Roosendaal. Zit het er in dat we die uitvoering hier ook kunnen gaan zien???
Nu ik 6.0 heb vrijgegeven ben ik terug waar het in 2011 allemaal mee begon. De Hofpleinlijn. Rotterdam beetgepakt. Ik heb Hofplein teruggebouwd. Natuurlijk is de combinatie tunneltrace en Hofpleinlijn nooit zo geweest . Maar het brengt wel jeugdsentiment en huidige tijd mooi bijelkaar.
Ook Station Bergweg wat geupgrade De antieke Hofbogen uit 1908 bestaan op sommige plekken nog en zijn rijksmonument. De treinen rijden er al lang niet meer over. Plezier met de Hobby Walter
De Hofpleinlijnroute kan ik wel als een Netherlandswest 6.0 bis uitbrengen. Maar hij staat ook op 2.0, 3.0 Vanaf de Hofpleinlijn heb ik nu de aandacht verlegd naar de route Arnhem-Winterswijk-Zutphen. Arnhem in met de flats van Presikhaaf op de achtergrond Richting Westervoort met de Pleijroute op de voorgrond. Westervoortsebrug Station Westervoort WIP
De laatste post van 2017. Zevenaar. Hier sluit de Betuweroute vanuit het westen aan op het spoor naar Duitsland. De Betuweroute rijdt ondergronds langs het station. Zevenaar gezien vanuit het westen. De GTW Breng onderweg van Arnhem naar Winterswijk en een containershuttle rijdt de tunnelbak in. Station Zevenaar Zevenaar gezien vanuit het oosten. Fijne jaarwisseling en tot 2018. Plezier met de Hobby Walter
De afgelopen periode doorgebouwd richting Winterswijk. De route Arnhem Centraal - Doetinchem is klaar Duiven De trein uit Zevenaar komt binnen in Didam. De trein vanuit Doetinchem staat klaar voor vertrek Station Wehl De bocht vanuit Doetinchem Wehl in. Hier is een stuk dubbelspoor bijgebouwd om 40 sec. tijdwinst te pakken. landelijk Doetinchem De Huet Doetinchem in Station Doetinchem De Graafschap Plezier met de Hobby Walter
Trainz Versie: 2010EE
Bedankt voor deel 6 van deze grote lay-out. Dat worden weer vele uren rijplezier!
barrie40 schreef:
Mede hobbyisten, De ZIPS bevatten inhoud maar er is iets met de koppeling in de download sectie. Er is melding van gemaakt. Laten we hopen dat het straks verholpen is. De inhoud is niet schokkend. Het enige wat je mist zijn de zwarte rijkswegen met de borden en diverse gebouwen zoals de kerk in Leeuwarden en de nieuwe schepen. De route zelf werkt verder gewoon zoals de versie 5.0 Komt goed. Walter
de 2 content-downloads geven bij mij nog steeds een foutmelding. Het is wel 'irritant' om op vele plekken in de route te constateren dat er veel 'missing splines' zijn. Volgens mij mis ik nog het meest de wegen (freeway?)
Jaren 80 in de Achterhoek. Ochtendmist tussen Doetinchem en Gaanderen.
@Dennis. Je mist inderdaad de Freeway, die zijn op Auran te krijgen. Alleen heb ik de repaint gemaakt. Ik het TO.nl gevraagd naar de foutmelding te kijken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen