De laatste weken even geen plaatjes gepost maar wel stug doorgebouwd. Maastricht is aangesloten op de route door het traject Maastricht-Roermond af te bouwen. De route is nu zo groot dat alle Intercitylijnen bereden kunnen worden. Van Den Helder tot Vlissingen, Groningen, Enschede en Maastricht en alles er tussen in . Alleen Meppel Leeuwarden moet nog gebouwd worden om van Zwolle de afgekoppelde Intercity naar Leeuwarden te rijden. Roermond in de ochtend. De A67 kruist ons nadat deze uit het tunneltraject en tijdje verdiept naast het spoor ligt. Echt Limburg richting Susteren. Begin van het vervallen emplacement Susteren Susteren. Het oude emplacement wat hier voor de verderop gelegen mijnen is aangelegd is inmiddels verdwenen. Station Susteren. Nieuwstadt Sittard. Het Trainz stationsgebouw staat eindelijk op zijn eigen plekje. Het grote Chemelot / DSM rangeerterrein ligt er ook. Plezier met de Hobby Walter
Laatst bijgewerkt door barrie40 op 21 aug 2017 11:26, in totaal 1 keer bewerkt.
De route Sittard-Heerlen is nagenoeg klaar. De driehoek Maastricht-Sittard-Heerlen daarmee dus ook. Sittard Geleen Oost met een merkwaardige perronopgang halverwege. Spaubeek. 111 km naar Antwerpen Ondanks het eilandperron heeft Spaubeek een apart perron als spoor 2. Schinnen
Onderweg naar Hoensbroek Direct langs de A76 Hoensbroek Plezier met de Hobby Walter
Erg herkenbaar gebouwd Walter! Heb lang gewacht op dit traject (route van Michael krijg ik niet werkend..) Gelukkig zijn de meeste benodigde objecten voor dit lijntje al eens gemaakt, scheelt een hoop werk.
Maak je ook gebruik van de mooie oude betonportalen bij de bovenleiding?
Mocht je nog iets nodig hebben qua informatie of foto's van bepaalde stations op dit traject wil ik wel eens voor je op zoek gaan
Hallo Remco, Ik bouw eerst Leeuwarden-Akkrum. De betonportalen of de stalen portalen is op dit stuk wel een ratjetoe. Van alles wat, eenheid ver te zoeken. Ik ga kijken hoe ik dat goed kan weergeven. De cabineritten zijn wel op youtube aanwezig. Wanneer ik vragen heb over deze route meld ik me, bedankt voor het aanbod! Walter
Leeuwarden is 80% klaar. maar vanaf Leeuwarden tot begin Heerenveen is klaar. Knooppunt Werpsterhoek, aan de rand van Leeuwarden De A32 is prominent aanwezig, direct langs het spoor.
Station Grou-Jirnsum De brug over het Prinses Margrietkanaal Onderweg naar Akkrum Begin van Akkrum. Akkrum Station Akkrum Overzichtje Akkrum Akkrum uit richting Heerenveen
Erg mooi, en herkenbaar! Je hebt nog niet overal seinen geplaatst zeker, zoals bij Grou-Jirnsum? Altijd leuk om via de A32 vanuit Leeuwarden naar Meppel te rijden langs het spoor
Dank heren! Welkom terug Ruud Remco: Seinen moeten nog, doe ik altijd als laatste. Ook de BVL bij Grou staat er nog niet. Stuk Akkrum-Heerenveen is zo mooi Fries landschap. Aanbevolen om na te bouwen! Plezier met de Hobby. Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen