Allereerst, wow, wat heb jij deze route toch weer ongelooflijk uitgebreid! Ik zit alleen met een probleem.. Ik heb het seinen pakket van Gert niet op tijd kunnen bemachtigen Is er misschien een mogelijkheid dat je een versie uit kan brengen met de seinen van olaf? Bijvoorbeeld met de objecten vervangen tool. Ik weet niet hoe veel werk dit voor jou is maar als het mogelijk is zou het erg fijn zijn aangezien ik nu geen seinen in de route heb. Misschien vraag ik nu heel veel van je, als dat zo is, het is alleen maar een vraagje Als het niet lukt dan is dat niet anders.
Na de vrijgave gaan we verder met Roosendaal-Vlissingen We beginnen met Vlissingen en gaan dan hap-snap de route verder opbouwen. Plezier met de Hobby. Walter
Bergen op Zoom en de route naar het Schelde Rijn kanaal (Kreekkraksluizen) is klaar. Weer een stukje Zeeland en Noord Brabant erbij. 8-baks Koploper op Station Bergen op Zoom. het spoor loopt een stuk verdiept door Bergen op Zoom heen. De schorren van het Markiezaat Het gelijknamige verkeersknooppunt. Een 10 baks VIRM kruist het Schelde-Rijn kanaal
Druk scheepvaartverkeer vanuit de Kreekkraksluizen richting Antwerpen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen