Oud ontmoet nieuw. Station Mariënberg. Een nieuwe GTW richting Zwolle staat naast een DE1 Diesel die hier tot midden jaren 80 op en neer naar Almelo reed.
Mariënberg. Project reskin is klaar. Hier vertrekt de Vechtdallijn diesel naar Almelo en de Vechtdallijn electrisch naar Zwolle. Plezier met de Hobby Walter
Ga je het complete Nederlandse spoornet bouwen, Walter? Volgens mij heeft nog niemand in de Trainz Community ooit een Spoornetwerk van een geheel land gemaakt. Voor ons Nederlanders heeft het ook z'n voordelen, Nederland is ook een klein landje
De spoordijk tussen de Vecht en het Kanaal vlak voor Coevorden Coevorden station Coevorden Coevorden Station Coevorden met de container shuttle klaar voor vertrek naar Zwolle Een gedeelte van het emplacementje is buiten gebruik. Gramsbergen
De Vechtdallijn Zwolle-Emmen is klaar. 75 kilometer. Vanuit Coevorden naar Emmen was de laatste puist werk Net buiten Coevorden richting Dalen. Dalen Nieuw Amsterdam Overzicht Nieuw Amsterdam met ophaalbruggen voor trein en auto Emmen Zuid Emmen, eindpunt van de lijn. Later zal ik nog wat landschappelijk schoon laten zien. Plezier met de Hobby. Walter
De lijn Marienberg-Almelo is klaar. Het recent gesloten station Geerdijk Vroomshoop Daalerveen Vriezenveen vriezenveen met Almelo op de achtergrond. Aadorp De haven van Almelo En eindigen op het kopspoor van Almelo. Plezier met de Hobby Walter
Mooie plaatjes Redmar! Leuk dat je de route gebruikt. Leiden is een uit de hand gelopen hobby van een oude binnenstad, net als Delft. Zijn fraaie plaatjes te schieten.
Ik heb nu het traject Wierden Zwolle af. Weer een dieseltraject erbij. Wat trouwens volgend jaar met 800 portalen een elektrische route wordt. Overijssel wil schonere lucht. Bij mij blijft die diesel Vertrek vanuit Zwolle Intercity uit Groningen komt net binnen. Onderweg naar Heino [img]http://i65.tinypic.com/2nhqphu.jpg[img] Heino Overijssels landschap tussen Heino en Raalte Raalte En door richting Nijverdal
We naderen de tunnel bij Nijverdal Station Nijverdal
De trein uit Wierden komt binnen en richting Wierden staat klaar voor vertrek Nijverdal uit. Station Wierden. Vanuit hier richting Almelo. Daar kan de machinist de dient Almelo-marienberg overnemen en zo de dieselrit compleet rijden. Plezier met de Hobby Walter
Binnenkort in dit theater in de download. Netherlands West 5.0 TS2009sp4
Met de nieuwe routes: Lage Zwaluwe-Breda Lage Zwaluwe-Roosendaal Roosendaal-Breda Breda-Tilburg-'sHertogenbosch 's Hertogenbosch-Eindhoven Zwolle-Amersfoort Zwolle-Lelystad-Almere-Weesp Zwolle-Kampen Zwolle-Emmen Zwolle-Meppel-Groningen Zwolle-Wierden-Almelo Zwolle-Deventer-Almelo-Hengelo-Enschede Marienberg-Almelo Haarlem-Uitgeest Zaandam-Uitgeest Uitgeest-Alkmaar-Den Helder Alkmaar-Enkhuizen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen