Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
Dat ziet weer onwijs goed uit Olaf, filmpje van je op de tv bekeken, net of er zelf erbij loopt. mijn complimenten ervoor. Het is alleen jammer als je misschien uit van het jaar een beta versie uitbrengt, dat het alleen voor tane is.
Hallo
Dank je wel. Tja voor mij is het gewoon belangrijk om bij te blijven met de versies. TANE draait ook veel beter dan trainz 2009. Miniworld Rotterdam in Trainz Simulator bouwupdate 39.
Allemaal veel belovend hoe dat er uitziet met je liefde voor detail. Ga volgende maand zelf ook weer eens na 6 1/2 jaar kijken in Rotterdam. succes met je werk verder vr.gr Ruud
Werkelijk fantastisch hoe jouw trainz "Rotterdam miniworld" vordert. Ik volg dit project al vanaf het begin,en heb er zeer veel bewondering voor. Tevens is de uitleg die je geeft ook erg interessant.
Hallo
Bedankt allemaal voor jullie complimenten.
Het is de bedoeling om over ongeveer 3 weken de route vrij te geven. Er wordt een downloadpakket samengesteld en een kuidlijst. De route is compleet te berijden. Wisselpaden zijn voor de polderbaan en eens stuk van Hoogbrugt aangemaakt. De rest is nog handbediend.
Daarna begint de bouw van de Engeland - Schotland baan. En als die af is dan gaat de bouw verder van de rest van de baan Hoogburgt - haven - Rotterdam.
Hallo
Dank jullie wel.
**** UPDATE 20-12-17 ******
Op de overige baandelen zijn nu tunnel openingen gemaakt. bushokje <kuid:197417:1> heb ik nu verwijderd <kuid:443300:100145> MO Perronwachthok leun hry => heb ik nu verwijderd en vervangen door een andere. kuidnr <137392:1009>, de Amsterdamse Westerkerk => heb ik nu verwijderd
De sessie Quick Drive wordt automatisch door trainz aangemaakt en ik kan dat niet voorkomen. Gebruik deze niet maar maak gebruik van de door mij gemaakte rijsesie => Miniworld Rotterdam TH R Route List
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen