Alleen heb ik het volgende niet: HCC NL Lever01 NS Wisselmotor DSL01 <kuid:75456:5645> rkalous www.hcc-trainsimgg.nl
Dus probeerde ik er gewone wissemotoren van Trainzonline te gebruiken, alleen werkt dat niet. In de zin van, ik kan ze plaatsen, maar de pijltjes blijven beide rood.
EDIT: Zoals gezegt heb ik gekeken, gezocht maar helaas niks over het onderwerp gevonden. Wellicht is het handig om hier een apart topic over te maken, want er zullen meer mensen zijn met dit probleem. En de oplossing is voor mij nog niet duidelijk. Wellicht dat de maker of iemand die precies weet waar het probleem zit weet wat ik (en anderen) moeten doen. Bij voorbaat dank.
Ik heb mijn Boschhoven module zo fraai mogelijk gemaakt,en dat is aardig gelukt al zeg ik het zelf. De wissel motoren van HCC zijn zeer fraai en dat is de reden dat ik de keuze heb gemaakt om de desbetreffende wissel motoren te gebruiken in mijn module. Dat het de nodige problemen met zich mee heeft gebracht omtrend het plaatsen van freeware wissel motoren kan ik helaas niks aan doen.
@Willem: Ja het aanleggen van de bovenleiding was een beste klus.
@Patrick: Heb ze naar je gemaild.
Edit: Ik kan eventueel de HCC Wissel motoren uit mijn module verwijderen zodat de leden die niet over HCC beschikken,zelf freeware wissel motoren op een eenvoudigere manier kunnen plaatsen,stuur dan een mailtje.
Gr. Gil.
Laatst bijgewerkt door Jeroen op 15 feb 2013 08:32, in totaal 1 keer bewerkt.
Geen email adressen op het forum a.u.b. zie gebuiksaanwijzing 2.6
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen