Ik was al eerder begonnen met de route,maar doordat mijn systeem crashte moest ik opnieuw beginnen. Maar dat maakt niet uit,ik geef niet op,en met behulp van Olaf's tut voor Basemaps ben ik ook met Basemaps begonnen,en hier het resultaat: Misschien ben ik wat wissels vergeten,maar daar kijk ik vanavond nog naar,hope you like it!
Dat is niet zo heeLl erg groot vergeleken met mijn basemaps die zijn ongeveer 1000m lang maar de kwaliteit is niet zo heel erg goed maarmik maak Ze dus te groot.
Je maakt die platen nooit te groot, je maakt ze naar eigen wens, de één heeft ze liever dicht bij de grond, voor de details, de ander heeft liever wat grotere platen, zodat je minder platen hoeft te maken. Het is maar net wat je zelf wilt
On-topic:
Ziet er goed uit! het sporenplan van Zwolle is niet eenvoudig, ben benieuwd naar de rest van het traject Succes!
Indien nodig, kan ik binnenkort wel wat foto's sturen van station Zwolle. Volgend weekend ben ik bij m'n vader in Zwolle en ben ik in 5 minuten lopen op het station. Wellicht handig voor details etc.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen