@ Jeroen: Tsja die draaibrug wilde de Gemeente Amsterdam niet laten slopen,zodoende is de brug totaal gerestaureerd en is er een moderne cafetaria op gebouwd en is via het landhoofd te bereiken. Het landhoofd aan de kant van Amsterdam CS waar de draaibrug op aansloot is nog voorzien van de orginele sporen waarmee het Westerdok te bereiken was. Na ca. 10 meter richting Amsterdam CS zijn de sporen afgezaagd.
@ AOnl: Rietlanden was zo'n groot emplacement die de complete omgeving domineerde,en was te bereiken via de dijksgracht als ik me niet vergis. Of dat haalbaar is om na te maken in trainz vergt een beste zoektocht naar informatie hoe t eruit zag in die tijd dat Rietlanden bestond,al zijn de foto's vanuit de nadagen.
Opstelsporen nabij Amsterdam CS,rechts de aansluiting naar het westerdok,en de 8 opstelsporen op het bovendok en de sporen richting Haarlem en Zaandam in aanbouw. Sporen links zijn de opstelsporen op het bovendok,de sporen op de achtergrond zijn de sporen van Amsterdam CS in aanbouw. (Wat een karwei zeg,daar heb ik me lelijk op verkeken...3 x opnieuw aangelegd..) hehehe
Trainz Versie: TANE
Hallo
Ja een aardige sporen klus. Ik zit dan altijd met die engelse wissels te klooien. Auran zou het selectiegebied van die levers eens moeten verkleinen. Dan kan je preciezer werken.
Trainz Versie: 2009
Sporen links zijn de opstelsporen op het bovendok,de sporen op de achtergrond zijn de sporen van Amsterdam CS in aanbouw. (Wat een karwei zeg,daar heb ik me lelijk op verkeken...3 x opnieuw aangelegd..) hehehe zegt Gil
Je moet maar zo zien Gil, het begin is er, kost wel wat moeite, maar het resultaat mag er dan ook zijn. Prachtig en veel succes.
Allereerst bedankt voor de reacties. @ Edwin: Ik denk dat ik t gebouw ga gebruiken die hier op TO te downloaden is. En trouwens,ik ben een leek op het gebied van het overzetten vanuit google-earth.
@ Olaf: Tsja,het is zekers een zooitje spoor wat er ligt,voordat t er definitief lag,waren er elke keer nieuwe problemen. Maar problemen zijn er op opgelost te worden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen