helaas kan ik niet in het draadje van Gert posten.. dus dan moet het maar weer zo: het moeilijkste hekwerk is nu denk ik af, er zaten eerst wat flipfouten in, die zijn allemaal verdwenen, Gert had overigens al heel veel van de loc gemaakt, maar aan gebrek aan tijd, ga ik nu weer een beetje verder (en zo wisselen we meestal af) :
het ziet er steeds beter uit wat mij, ik heb ook een begin gemaakt met de config, o.a. LLCR met ook kniperende rode lichten
Zo. weer een aantal dagen verder...knutselen is leuk, vooral als dingen gaan werken
nha.. De mesh is weer verder verbeterd, De tank onder de lok zit nog niet op z'n plaats, daar kwam ik achter in Trainz omdat ik de Bogeys niet in Gmax heb staan, en dan is dat erg moeilijk te bepalen waar ze precies zitten.
Verder heb ik gewerkt aan de Config Uitgebreid de "AJSSuperscript" doorgespit, om later de deuren te animeren
en de "LLCR" doorgespit met nu werkende lichten, en wat je af en toe ziet dat de bovenste lichten gaan knipperen dit heb ik ook maar gedaan, gewoon omdat het mooi is, dus als de loc naar voren rijdt krijg je achter een rood L sein met de rode sein linksbovenin knipperend.
Hier een aantal Wipjes met het bewijs dat het echt werkt, mocht je denken dit is niet echt, dan moet je denk ik nog even wachten Oja, mocht je weten hoe de lichten in het echt werken dan hoor ik dat graag in het topic van Gert natuurlijk ! (Het moet me technisch ook mogelijk zijn, ik heb 4 beshikbare corona's/attachement points, om knipperende lichten op te zetten)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen