De RTM rijtuigen van de SHM zijn verbeterd, met dikke raamranden en sluitseinen uiteraard. Ook hebben beide een nieuwe texture. Ook zijn gordijnen toegepast.
De RTM AB 370 heeft aan beide kanten duidelijk verschillende stukken hout, vandaar dat ik dat ook heb toegepast.
De RTM AB 395 heeft dat niet, en hier te zien het sluitsein.
dat zeg ik, geen troep. maar ik moest iets zeggen (goed bedoeld, verkeerde uitdrukking van uit m'n vingers) Sorry RutgerSHM, ik weet dat jij daar wat mee heb en met bouwen gaat het je ook goedaf. nogmaals, prachtig spul wat jij maakt. vr.gr. willem
We hadden al het type van de NS met voorkeurs kant, die heb ik ook even voor de andere kant gemaakt. Ook had ik de wisselsteller van Twisk gemaakt, dat is het type HYSM met nog een Sein er naast.
Dit zijn de nieuwe:
Een wisselsteller die vanuit een seinhuis bediend wordt, met stand sein er naast. Deze heb ik voor 2 kanten gemaakt.
NS wissel steller zonder voorkeurskant.
Wisselsteller van de HYSM.
Wisselsteller die op afstand bediend wordt, zonder sein er naast.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen