Trainz Versie: TANE
Hallo
Hier een nieuwe creatie:
De rails is een spline van 1.8m. De knik / deuk zit er ook in verwerkt. Alles is bij elkaar gefotoshopt. Ik vind het wel aardig gelukt. Nu nog andere versies maken.
Ten opzichte van de RTS track zitten de boutjes wel op hun plaatst.
Hallo
Dank je.
Hier 2 nieuwe versies.
Dat de textuur van de fixed track anders is blijkt nog vreemder te zijn. Als ik ga spelen met de tijd dan is de track s'avonds lichter en overdag donkerder......en rond 15:00uur dan is hij ongeveer gelijk aan de spline.
Kijken of ik hier nog een oplossing voor kan vinden.
Hallo
Dank jullie wel.
Even een quote uit de Content Creators Guide
Citaat:
light Sets lighting to be used for object to be ambient or directional. 0 sets ambient lighting and object is light by general light value, 1 sets directional light which is affected by the position of the sun.
De code zet je gewoon ergens tussen de andere regels. Bijvoorbeeld onder je kuidnummer. Maar het moet natuurlijk niet in een mesh table staan. Dus negens tussen ( { } ).
Code:
light 1
Bij mijn gewone objecten heb ik dit al standaard zo staan. Maar ik had voor de rails een andere config gekopieerd waar dat nog niet in stond.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen