Trainz Versie: TANE
Hallo
Ik ben aan het bekijken hoe Utrecht CS te maken. Wat nu al opvalt is het verschil van de perrons. Lijkt niet overeen te komen met google. Waarom voor 2 sporen een smal en een breed gedeelte? Alle afmetingen moet ik wel gaan gokken. Ik kan geen afmetingen vinden. Behalve dan de afmetingen (ongeveer) die ik uit google kan halen.
Olaf
Laatst bijgewerkt door Jeroen op 20 maart 2020 14:13, in totaal 1 keer bewerkt.
Hoi Olaf, Mooi om te zien dat je dit weer op wilt pakken. Ik snap nog niet helemaal wat je bedoelt. Bedoel je de ruimte tussen 2 perrons? Dat lijkt hier niet gelijk, maar komt dat niet door het oogpunt waaruit je kijkt? Dat het één daarom misschien breder lijkt dan de ander?
Mooi mega project ! Is meer dan honderd jaar aan dit station verbouwd terwijl het moest door functioneren een heleboel zal niet gelijk zijn vermoed ik., succes ermee
Dat van die verbouwingen klopt zeker er zijn inmiddels ook sporen opgeofferd om een druk perron te kunnen verbreden. Een spoor wat eerder een midden spoor was werd dan een perron spoor. Dus dat het allemaal niet ‘logisch’ is kan kloppen.
Trainz Versie: 2009
Olaf dat word een mooie mega klus.
Ik heb het al gemaakt en daarna in 2017 nog een keer veranderd toen alle midden sporen verdwenen om bredere perrons te maken. Tevens werden er toen ongeveer 50 wissels verwijderd om station Utrecht makkelijker binnen te komen.
veel succes
groeten Sam
ps. als je dat dak vrij geeft, dan ben ik wel een liefhebber ervoor.
10x station Sittard aanelkaar plakken op 7 meter hoogte is niet Utrecht "maken" lol Hoe creatief ook, dat heet samenstellen. Laat Olaf maar lekker bouwen dat zien we graag
Trainz Versie: 2009
gm99999 schreef:
10x station Sittard aanelkaar plakken op 7 meter hoogte is niet Utrecht "maken" lol Hoe creatief ook, dat heet samenstellen. Laat Olaf maar lekker bouwen dat zien we graag
Dan heb je mijn laatste zin zeker niet gelezen gm9999 (ps. als je dat dak vrij geeft, dan ben ik wel een liefhebber ervoor)
Als ik er maar plezier aan beleef, niet iedereen is een prof.
Er rijden al treinen!!! Geweldig! Hoop zo dat dit een interactief station wordt.... wordt een nachtmerrie om hier allemaal onzichtbare perrons onder te leggen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen