Dat ziet er goed uit Olaf! De bogeys zijn ook aan een remake toe die zijn ook nog van het Auran-type... Nu je toch nog bezig bent aan de mesh: er zitten aan de zijkant van de neus, richting de deur van de cabine, ook nog voetplaten en een handrails (aan alle 4 kanten). Maakt eht net even af
Goed bezig! Is het alleen niet zo dat de neus verticaal gezien wat puntiger hoort te zijn (duidelijk zichtbaar op onderstaande foto's). Dit loopt overigens als ik het goed zie, ook door tot het dak. Misschien even iets om te checken, nu we toch bezig zijn
Trainz Versie: TANE
Doe maar een likje verf.
EDIT:
Koppelingen lijken toch via een script te moeten. Mesh laad nu wel maar veranderd niet. Let niet op de positie, is gewoon een test. Desbetreffende lok van CJ heeft ook een script. Eigenlijk logisch aangezien trainz moeten weten wanneer hij welke mesh moet laden.
Die koppelingen zijn inderdaad met een script. Er zijn er meerdere in omloop. Rutger en ik hebben heel lang een gebruikt voor onze rijtuigen en goederenwagens. Inmiddels heb ik dus voor de goederenwagens een eigen script weten te maken. Ik moet nog even een handleiding maken. Voor rijtuigen moet nog een uitgebreider script komen en voor locs wil ik ook proberen. Maar goed tijd he...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen