bedankt en leuk om te horen dat ze zeer in trek zijn
hier weer 2 varianten alleen niet letten op dat ze zo scheef zijn want het is gewoon lastig om die .... dingen goed recht en mooi perfect op de camera van een telefoon vast te leggen
VW Touran Politie Brabant Zuidoost LET OP de zwaaibalk word voor downloadversies vervangen door een kleinere deze heeft namelijk 23088 polies en de auto zelf maar 1272
MAN weet niet precies wat dit voor voertuig is maar ga uit van eenof andere commando wagen
nee hoor ik zit echt niet stil hier weer een paar creaties ik zal vanavond weer wat in de downloads zetten de Vitos zijn ook aangepast
Hijskraan van de Brandweer
Vito KMAR
Vito Rapid Responder
Vito Politie Brabant Zuidoost kan me trouwens niet echt herinneren dat ik hier ooit een vito heb gezien van de politie maar misschien in Ehv valt ook onder Zuidoost
er is licht in de duisternis met de ME bus en waarschijnlijk komt die andere bus niet ivm dat de mapping nogal ****** is misschien met wat hulp van iemand dus maar hier alvast een voorproefje
ik heb momenteel een pc crash opgelopen gaat me zoiezo 120 euro kosten om te herstellen en evt voor alle files die ik heb gedowload op de gecrashte schijf komt er nog meer bij dus hopelijk staat het er nog op en kan het eraf gehaald worden maarja als het niet lukt ben ik dood want ik had een heleboel spul van een site waarvan ik laatst niet meer erop kon dus nu maar hopen dat het nog eraf gehaald kan worden
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
dat is kl*te Vincent, ik hoop dat het nog eraf gehaald kan worden, want je had mooie contents erop staan die je had vrijgegeven voor ons. Ik duim voor je dat het lukt.
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
dat is jammer voor je Vincent dat niet alles terug kon worden gehaald, maar ik den dat je wel creatief bent om verder te reskinnen en te bouwen met al je mooie contens.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen