Ok inmiddels weer wat nieuw speelgoed op mijn site www.danipo.nl te verkrijgen.
Hele tijd stil geweest, maarja ook zeer druk tegenwoordig. Ook heb ik op verzoek van sommige mensen een kuidlijst op mijn site gezet met daarop alle onderdelen die ik gereleased heb met mijn kuidnummer.
gr. Daniel
ps. uiteraard zijn deze dingen ook beschikbaar voor trainzonline als daar behoefte aan is jeroen en thomas.
Oke deze post bevat geen nieuwe content, maar dacht dit is mijn topic dus waarom een nieuwe openen.
Ik wilde eigenlijk even zeggen ik ben er nog al moet ik eerlijk zeggen dat ik echt al heel lang niks meer met Trainz gedaan heb, door allerlei zaken.
Afgelopen 1,5 - 2 jaar 2x verhuisd, op het moment aan het reintegreren van een zware burn out/overspannenheid dus dan staat je hoofd ook niet echt naar de trainz wereld. Daarnaast ben ik me zelf ook wegwijs aan het maken in het wereldje van Omsi, wat ook trekt. (Niet zo verwonderlijk als je met bussen werkt). De mensen die mijn site regelmatig bezoeken hebben dat wellicht al ontdekt.
Ik ga op dit moment nog niet beloven dat er binnenkort weer reskins en nieuwe content komen op mijn site, maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel af en toe ook weer een beetje begint te kriebelen. En er staat nog steeds een station in aanbouw ergens op me laptop .Echter werk ik nog steeds met Trs2007, eigenlijk de enige versie die mij nooit in de steek gelaten heeft met niet goed werken.
Wel moet ik erbij zeggen dat ik het leuk vind dat toen ik van de week weer is op de site kwam bij screenshots delen van mijn content zichtbaar waren. Erg leuk om te zien Ook leuk om te zien dat er andere oude rotten weer (langzaam aan) trainz oppakken.
Ik dacht de moderators staan me vast wel toe dit te posten in mijn topic ipv het forum met een nieuw topic te bevuilen.
Nogmaals ik beloof niks, behalve dat ik weer is wat vaker trainzonline.nl intyp de komende tijd.
Daniel wat naar om dit te horen... Ik hoop dat je spoedig hersteld, ook ik had ooit te kampen met een dikke burn-out. Als je ik je op de een of andere manier ergens mee kan helpen, je weet weet me te vinden.
Wat betreft Trainz, ik geloof dat trainz op sterven na dood is.
ja klopt, ben op de goede weg, ups en downs blijven erbij horen. Maar komt goed Ben al lang blij met me 2e verhuizing in 1,5 jaar tijd. Huisje in de omgeving waar ik ben opgegroeid doet ook goed.
Het zal binnenkort vast wel weer wat beter worden, Trainz heeft natuurlijk ook een mooi weer nadeel. Als het mooi weer is gaan mensen vaker naar buiten, als het slechtere weer weer komt wordt het er vaak weer bij gepakt. Uiteindelijk blijft het kriebelen natuurlijk.
Maar goed komende tijde even goed nadenken voor wat inspiratie. Nogmaals leuk om delen van creaties terug te zien op screens.
Goed om wat van je te horen Daniel. Jij bent tenslotte de man die mij heeft uitgelegd hoe je van Google Warehouse een huisje Trainz in kunt schieten. Met alle gevolgen van dien Succes met alles en verras ons op je site. Plezier met de Hobby Walter/Barrie40
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen