Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
De mat'54 is erg mooi gemaakt Edwin!
Bedankt Daniel voor het lovend commentaar! 1. Ik denk dat het wel in Trainz 2007 zal werken. Inmiddels werkt het zelfs in Trainz 2012, dat enorm strikt betreft (config/model)fouten. 2. Het valt naar rode deuren te reskinnen.
Het model heeft een klein updatetje gekregen. Nu met onderstel en (simpele) cabine:
Nu nog deuren animeren en dan zal het zo snel mogelijk online komen.
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Bedankt iedereen! Doet mij erg goed! En motiveert mij enorm om metro af te bouwen! Nieuw screenshotje:
De CAF heb ik in ongeveer een weekje gemaakt, deuren zijn ook geanimeerd. Er valt nog een hoop te verbeteren. Geluiden werken niet optimaal, bijvoorbeeld als deuren openen, hoor je foutievelijk het deursluitgeluid ('ding dong') afgaan (en bij het sluiten nogmaals dat geluid)...
Weer een nieuw screenshotje van de Zilvermeeuw (nu met werkende deuren):
Dman schreef:
en ook fijn om te horen, de nieuwe versies werken niet echt bij me dus super.. ben benieuwd
Het is geüpload naar de server. Zodra het online komt, kan je testen of het in 2007 werkt. Zo niet, vermeld foutmelding. Ik ga proberen het op te lossen!
BVogelvanger schreef:
Wat? in een week tijd? Jeetje jij werkt snel!
Het gaat tegenwoordig zo snel omdat ik minder perfectionistisch ben dan vroeger. Als het voor 75 procent klopt, ben ik al blij. Vroeger probeerde ik op millimeter correct te werken, en mede hierdoor zijn een hoop projecten vroegtijdig gestrand.
Erg bedankt! Jouw content mogen er ook zijn! Ik kan nog veel leren van jouw cabine's.
Ik heb een nieuwe versie geüpload. O.a. de enginespec en sound bleek problemen bij oudere versies te geven. Deze is door een eigengemaakte engine vervangen. De metro werkt nu ook in Trainz 2009 en 2010 (en hopelijk ook in oudere versies).
Er is wat meer: Cabine van de CAF, in ontwikkeling.
Ik ben nog opzoek naar goede foto's van CAF-cabine, mijn foto's zijn nogal wat donker. Als iemand foto's heeft, zou ik ze graag willen ontvangen! Mijn e-mailadres staat onder mijn berichten en in mijn profiel.
Laatst bijgewerkt door Thomas op 04 dec 2013 00:32, in totaal 2 keer bewerkt.
E-mail adres staat onder je berichten en in je profiel, dat is door iedereen te zien.
Dat klopt, het is ook iets lichter in fotobewerkingsprogramma gemaakt. Mijn verzoek was misschien niet duidelijk genoeg: ik mis voornamelijk foto's van zeikanten van cabine(ruimte).
Nieuw screenshot van buitenkant:
(De goede kijker ziet inderdaad dat GVB-logo aan zeikant is gespiegeld).
Gaaf hoor Aron. Op Nederlandse metro's heb ik lang gewacht! Gisteren de Zilvermeeuw even getest, leuk ding! Toch gaaf om deze metro's nu in TRS te zien. Kunnen we eindelijk metro en trein, zoals in Amsterdam, combineren. Toch gaaf als je met een metro rijdt, je dan de treinen voorbij ziet komen.
Hier Station Amsterdam Lelielaan. Met de nieuwe aanwinst van Aron, twee reskins van Danipo, een oude Sprinter van Amazing Mike en de fraaie VIRM. Amsterdam is levensecht! Dank je wel Aron voor het vrijgeven. Plezier met de Hobbie Walter
Dankjewel Walter! Amsterdam Lelylaan ziet inderdaad heel goed uit. Me CAF kan ik binnenkort ook wel uitgeven, dan zou de Ringlijn nóg realistischer worden (Er rijden vrij weinig Zilvermeeuwen op lijn 50, meeste voertuigen zijn CAF en een paar m5's (nieuwste metrotype)).
Momenteel heb ik nog problemen om licht goed te laten werken. Voorlicht wordt wel vertoond, maar achterlichten branden niet. Moet je dat scripten of kan dat ook via config?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen