Tjah , stiekum niet stil gezeten ... dus nog maar wat ( let op , zijn nog in BETA ) : BNO sein = Bord ''Noodbediening Overweg'' Aanduiding van een lichtsein met een voorziening om in geval van storing de spoorwegovergang te kunnen sluiten. Voorsein L & R met cijferbak . Voor de rest heb ik nog een stuk of 6 NL tracks textures gemaakt van fototexture .. Hout en Beton Hier een voorbeeld
Trainz Versie: 2009
Heel mooi allemaal Gert, dat zijn bruikbare spullen voor de Nederlandse treinbaan, vooral
BNO sein = Bord ''Noodbediening Overweg'' Aanduiding van een lichtsein met een voorziening om in geval van storing de spoorwegovergang te kunnen sluiten. en Voorsein L & R met cijferbak .
Die kwam ik wel eens tegen op de echte treinbaan.
Zijn dit ook werkende seinen Gert? Veel succes verder gr Sam
Binnenkort meer , ben op dit moment bij Kruiningen Yerseke...heb net Arnemuiden op de plaat gezet+ div andere rommel bij stations..ect.
Wat zit eraan te komen...
Nieuwe stations ( hopelijk ) Nieuwe borden langs het spoor Nieuwe stroomkasten Onderstation Overwegen Atls Seinen : voorsein + digit , sein voor goederenverkeer haven.
Hier heb ik mij de laatste tijd een beetje mee verveeld:
Hoe heet dit bord? Neue Aanwijsborden Links/Rechts en Apart:
Op het menu staat nog : Oud station Zuidbroek Spoorbrug Zuidbroek Spoorbrug Martenshoek Silo's Zuidbroek Goederenloods Zuidbroek Station Hoogezand-Sappemeer Stationsobjecten Langs het spoor Objecten Loods Groningen Railport
In de route Groningen - Leer komen redelijk wat voor de Noordelingen bekende objecten op en langs het spoor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen