Trainz Versie: TANE
Zou iemand in de buurt van Weesp eens een kijkje geven op mijn versie van het perron kap en mij vertellen of er sprake is van kennelijke fouten. De overkapping is een spline object. De afmetingen van de onderdelen zijn beste schattingen van foto's. Wat is de werkelijke afstand tussen de steunen?
hallo MartinvK. ben blijverrast dat je ook nog steeds aan het bouwen ben, al een tijdje niets meer van je mogen vernemen. helaas kan ik je niet helpen met st.Weesp, maar er zal hoogstwaarschijnlijk best wel mensen in die buurt wonen. vr.groet, willem
Ik ben niet zo vaak hier, want ik ben vaak bezig met het bouwen van nieuwe objecten, enz.. Plus, er zijn een paar andere dingen te doen, dat wil zeggen werken
Ik kan het me niet helemaal precies voor de geest halen martin, maar als je wilt kan ik eind van de week wel even een kijkje nemen en foto's eventueel. Is voor mij 5 minuten met de trein...
Dat zou zeer gewaardeerd zijn. Als je iemand van een bekende hoogte in de foto's laat zien, dat zou ik beter een schatting van de hoogte van objecten in de omgeving.
ik moet even kijken martin, ik ben donderdag - zaterdag vrij, in principe vrijdag al wat in de planning... daarnaast een beetje herstellende nog van de beroemde griepgolf in nederland bleh...
maar 1 van die dagen pak ik wel even de trein.... nog specifieke wensen, stuur ze me even door dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.
oja.... er zit een mits aan het maken van de foto's :p ik ga niet op de rails staan hiervoor :p hahahaha
Laat me even weten waar je precies foto's ook van wilt hebben martin, dan kan ik detail foto's maken.... Komende week niet, maar de dinsdag erna kan ik even gaan.
Als je foto's zou kunnen maken als de beelden in mijn eerste bericht, dan kan ik zien hoe dicht ik bij de werkelijkheid ben. Oh, en alsjeblieft niet op de rails staan.
Ik ben net terug van een paar dagen in Boedapest. Toen ik daar was, bezocht ik hun spoorwegmuseum. Ik heb zelfs een diesel locomotief zelf gereden OK, maar een paar 100 meter, maar was erg leuk .
De foto's die u hebt gemaakt zal me helpen met dit project. Heel hartelijk bedankt
geen probleem (en geen u aub, dan voel ik me meteen zo oud ) Zijn de fotos opgeslagen? want dan haal ik die pagina weer weg, scheelt me weer ruimte op de pagina
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen