Vanaf vandaag ga ik mijn trainz creaties hier laten zien. Laten we beginnen met iets wat al aan bod is gekomen hier een tijdje terug: Voor deze bogeys wil ik Sander Post nogmaals heel erg bedanken: Mesh is door mij, m.u.v. de bogeys. Textures door Sanderpost.
Dit stel is ondertussen bijna af, op dit moment ben ik bezig met de afwerking.
Binnenkort misschien in jou layout!
Verder heb ik eigenlijk te veel projecten om op te noemen. 1 waar ik momenteel weer mee bezig ben zijn de overwegen, met stoep dit keer!
De vorm lijkt op de screen misschien anders door de zwarte achtergrond, dit is de kop van dichterbij. Ik ben verder niet echt meer van plan om de kop aan de passen, omdat het echt een rot ding is om te maken. Hooguit nog wat kleine aanpassingen. Ik ben vrij tevreden over de kop Nu wil ik me gaan richten op het verbeteren van het interieur.
Het kan zijn dat het niet goed overkomt in de screen, maar hier zie toch een langere draaistel als op de screen. Qua verhouding ziet het er anders uit.
Bedankt voor de link jeroen! Ik heb het aan Sander doorgegeven, hij gaat er aan werken
Sommigen zullen deze wel kennen. Ik heb hem een beetje ge-update, zodat hij wat minder polies heeft en een betere texture. Het polies verwijderen is nog niet voltooid.
Mooie dingen maak je michael. Alleen bij de SLT kloppen de ramen in de deuren niet, deze moeten even hoog als de normale ramen zijn, kijk eens naar foto's, ff googlen
Trainz Versie: 2009
Hallo michael fijn dat je er weer bent, en zo te zien aan de voorbeelden heb je er weer zin in. Wat een mooie creaties zijn het weer, vooral die SLT , wat zal dat een juweeltje worden , kijk er erg naar uit.
Even wat anders. Iets wat ik hier denk ik ga uploaden, maar eerst wil ik de mening van de mede hobbyisten horen
De klok op de 1e screen is niet voorzien van clockrule. Van de station naam bordjes zijn best veel varianten, te veel voor op 1 screen zegmaar
Alle objecten zijn getest in trainz 2009 en trainz 2010. Of ze op lagere versies ook werken weet ik niet, dat zou zelf uitgevonden moeten worden zodra ze te downloaden zijn
Laatst bijgewerkt door michaeloosten1996 op 06 feb 2012 22:05, in totaal 1 keer bewerkt.
De P+R klok vind ik persoonlijk geen topper, de lampen en de stationsnaamborden lijken me TOP! (overwegen trouwens ook). Ik denk dat het gretig aftrek zal vinden als het (weer) beschikbaar komt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen