Omdat het over grote gedeelte uit onsympathieke trainz liefhebbers bestaat, niet of nauwelijks de moeite neemt iemand en daar mee de rest van trainz minnend Nederland een positieve bijdragen wil leveren in de vorm van een simpele post/topic (maar wel in een hoekjes zitten ----CENSUUR----), neem ik maar weer eens het initiatief. Misschien eens een gedachte voor 2012, zover het de leeftijd toelaat: bedenk eens dat je persoonlijk mening niks te maken heeft met mensen die zicht bezig houden met trainz en trainz zelf.
Huubbaar, bedankt.
Sterker nog, ik zat op een leuk boerderij te wachten.
Mmm, ik weet niet wat hier voor berichten hebben gestaan. Maar het zal niet veel goeds zijn geweest.
Er zijn blijkbaar mensen die niet beseffen hoeveel werk alle bouwers in hun creaties stoppen.
Olaf
Hiervoor hebben geen andere berichten gestaan. Olaf, het gaat niet alleen om het werk wat er in content wordt gestoken, maar ook een soort van 'dat het normaal is dat je je content deelt'...
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Leuk gemaakt Huub!
Ik ben iedere contentmaker dankbaar voor het maken en vrijgeven van hun mooie content, zonder hen zou Trainz een stuk saaier geweest zijn! Hoe meer makers, des te meer vreugd!
Trainz Versie: 2009 NL
Jeroen schreef:-Omdat het over grote gedeelte uit onsympathieke trainz liefhebbers bestaat-....Ik zou dat "onsympathieke" liever vervangen door "passieve".... Maar goed,bedankt voor de positieve reacties mannen!Ik ben in ieder geval blij dat ik iets kan bijdragen aan de trainzgemeenschap. De beste wensen voor 2012 en een groet, Huub.
Jeroen schreef:-Omdat het over grote gedeelte uit onsympathieke trainz liefhebbers bestaat-....Ik zou dat "onsympathieke" liever vervangen door "passieve".... Maar goed,bedankt voor de positieve reacties mannen!Ik ben in ieder geval blij dat ik iets kan bijdragen aan de trainzgemeenschap. De beste wensen voor 2012 en een groet, Huub.
Bedankt voor de ING bank en bakkerij. Kan ik eindelijk weer vers brood halen. En om dat brood te kunnen kopen moet er eerst gepind worden. Bedankt voor deze mooie contents.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen