Voor mijn volgende projectje wil ik graag jullie inbreng. Het wordt tijd voor een setje S-borden van hogere kwaliteit dan tot nu toe beschikbaar is. Nu zijn er veel verschillende onderborden bij het S-bord met diverse instructies. Ik ben niet van plan om gelijk alle mogelijk bestaande opties te gaan maken, maar wel de meest voorkomende. Dus bij deze mijn verzoek, antwoord op dit bericht met de tekst (eventueel met foto) die onder een S-Bord voor komt. De meest gebruikelijke/voorkomende neem ik dan mee in de set.
Trainz Versie: 2009
Leuke gedachte Thomas, er zijn er genoeg op de spoorbanen, kijk maar bij Eindhoven rangeer terrein, Venlo, Blerick, alleen heb ik er geen foto's van omdat ze iets afgelegen liggen, je moet dan foto's nemen vanuit de trein. Maar verder veel succes.
Deze staat op Haarlem goederen,aan weers zijden van het overwegspoor die buiten het bereik van de spoorbomen treed. Kennelijk staat er alleen "Knop drukken" op dat bord omdat het desbetreffende spoor zeer sporadisch wordt gebruikt.
Grappig om te zien dat de S vroeger heel elegant was (te zien aan de oudere borden) Maar met de jaren worden er steeds meer soorten lettertypes gebruikt en wordt de S steeds dikker.
In dit topic staan al drie verschillende diktes aan S'en, idd grappig om te zien. Jij gebruikt voor de snelheids borden volgens mij ook het nieuwste lettertype, of niet? Vroeger waren die volgens mij ook anders.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen